Koliko će koštati automobili prema novoj uredbi: Sandero jeftiniji 649, a luksuzni Audi SQ7 95.503 kn
Dacia Sandero jeftinija 649, a luksuzni Audi SQ7 95.503 kn
Komentari 35
Taj isti spomenuti Sandero u početnoj verziji je početkom 2017 god. upravo zbog novih trošarina poskupio oko 10000 Kuna a sada će pojeftiniti 649 Kuna, i tako naša vlada misli pomladiti HR vozni park te povečati sigurnost? Privatno vozim auto star 26 godina i neki dan sam ostao bez kočnica na cesti jer je "procurila" kočiona centrala i sustav je ostao bez ulja, u HR se vozi na cestama oko 450000 auta starijih od 20 godina pa se možete misliti o kakvoj se potecijalnoj opasnosti na cestama radi. Osobno sam mislio kupiti ove godine novi auto ali zbog novonastale situaciji oko trošarina odustajem od kupnje te i dalje krpam i vozim auto star 26 godina. Da kupim novi auto jedino bi me ponukalo totalno ukidanje carina (trošarina) na uvoz auta iz EU.
Ova država ne mari za one koji si mogu priuštiti novi automobil do recimo 105.000kn. Upravo bi do te cijene sva davanja na njih trebala biti 0kn, da 0kn. 2016 su uveli taj famozni PPMV. Zar nije dovoljan PDV od "malih" 25%. A što je sa onim porezom na luksuz kojeg plaćamo 10 god . isto tako trebalo bi povećati davanja na polovna vozila, a smanjiti na nova. Da li je nekom u ovoj državi u interesu da pomladimo vozni park osjetno, ili da se i dalje uvažaju otpisani polovnjaci. Eto, sada su produžili vijek trajanja automobila za Auto škole sa 7 na 10 god. čemu to. A Taksisti, pogotovo zagrebački. Pa mnogi koriste vozila starija od 15 god. za svoj posao. Da li to netko provjerava. 10 god. je maksimalna trajnost takvog vozila.
Pa zašto bi jeftiniji auto pojeftinili.Treba pojeftini ove od 50 000 € jer eto zasto bi se narodu dalo da moze nešto uštedjeti bolje da tajkunima ostane još koja kuna više u džepu.
Auti male kubikaže (tsi.tce i sl ) ,mali zagađivaći. niže cijene dakle i dalje će puniti državnu kesu neumjereno, a uvoznici će kao što je uobičajeno u hr dodati uvećanu svoju zaradu pa će na koncu sve ostati na teoriji i samohvali ministra i Pljenkovića......Kao što je red i običaj u hr "tko ima -daj mu još.., tko nema -uzmi mu sve " !
U osnovi pojeftinili su skupi auti a ne jeftiniji. Poduzetnici sa firmama kojim porezna uprava gleda kroz prste sada će još dobiti povrat poreza jer su kupili novi auto. Toliko o pojeftinjenju auta u režiji hadezeja.
tko zna racunati taj q7 i nije znatno pojeftinio kad imas na njega davanja vrijednosti 10 dacia
Kad stavite pdv na 5% i ukinete potpuno posebni porez onda možda i razmislim o kupnji novog skupljeg auta.
Kao sto rekoh, nema teorije da nesto ozbiljnije pojeftini, pogledajte ovu lakrdiju sa auto-skolama!! Prokleta je ovo banana drzava
a ništa, red je Jaguara kupiti, uštede radi
U Hrvatskoj su novi automobili još uvijek skuplji nego u EU i to 10-20% i to je samo guljenje naroda i čisti bezobrazluk
ČITAVIH 415 kn manja trošarina na rabljeni do 100.000???!!! Ne, niti slučajno, pa nisam ja krvario '91-e god. za ovu državu da bi mi ona sad bankrotirala sa ovim enormnim olakšicama!!!!! Nedam ja svoju državu tek tako, zato sam pomogao našem "najsposobnijem" ministru, Todorićevom oćalinku, nedavno kupivši u Njemačkoj VW Sharana 2014 god., ali ga nisam uvezao već sam ga ostavio na njemačkim pločicama i sad ga vozim ovdje u ZG. Priznajem da mi je domoljublje naglo isparilo kad su mi prije kupnje izračunali na našoj Carini da na dotičnog Sharana(2.0 TDI/140 KS) kojeg sam u Njemačkoj platio 11.000 Eur trebam platiti carinu, pardon "trošarinu" od "samo" 4.400 Eur ! ! !(u kn preračunato dakakao)! Tako sam u trenu i velikodušno odlučio rasteretiti našu državu troška smanjenja "trošarine " od 425 kn pa sam odlučio u HR voziti pod njemačkim pločicama, plaćati u Njemačkoj osiguranje i registraciju(ali samo svake druge godine!) kao i godišnji porez na auto. To jeste veliki gubitak našem "dragome" finanz ministru ali zar je stvarno očekivao da ću platiti "trošarinu" na uvoz od čak 40% vrijednosti auta i još ga onda počastiti PDV-om i ostalim naknadama pri plaćanju registracije i osiguranja??! Ovo je stvarno država bez budućnosti, a uskoro i bez stanovništva!
Država misli da je automobil luksuz pa se zato Hrvati voze u starim kramama u kojima i sudar sa 40km/h moze biti fatalan. Kada bi smanjili trosarine i pdv na nove aute manje bi ljudi i ginuli na cestama. Nismo svi todoric pa da se vozimo helikopterom.
Pa se ti vozi u dači ak si to možeš priuštiti
mogu kupiti polovni automobil do 40 000 kuna... to što je Ferrari 600 000 kuna jeftiniji mi ne znači mnogo.
OK, porez mi je jasan, 5, 13, 25...%, ali što je to trošarina ako nije porez. Što ne kažu da je porez za auto 40% i sve jasno. Ovako samo zbunjuju ljude.
Sve ovakove porezne mjere u korist su proizvodjaca automobila i drzavnog proracuna i banaka sa skupim kreditima za tu namjenu ministar maric se u svojim poslovima rukovodi motom tko ima vise omoguciti cu mu da ima jos vise a tkoo ima malo i manje njemu cu pricati price i price..... ekonomija koja se zasniva na uvozu pokazuje svo neznanje i ne cinjenje marica i marica...
a ništa, red je Jaguara kupiti, uštede radi
Pojeftinili novi automobili..., a poduzetnicima se priznaje 50% PDV-a kod nabavke novog vozila. A što je s poduzetnicima koji neće kupiti nivi automobil već će i dalje voziti stari? Pa do sada mu se priznavalo 70% svih troškova automobila (gorivo, održavanje, servisi, gume...), a od 1.1. 2018. priznaje se 50% toškova, a preostalih 50% se oporezuje po stopi od 20% . Na kraju je država na porezu UZELA UKUPNO VIŠE nego će izgubiti na trošarinama jer i novi automobili troše gorivo, treba ih registrirati ...
Ovo pogoduje samo tajkunima kojikupuju mrcine na firme i državnim službama koje jedine i kupuju luksuzna vozila. Normalni radni narod će izgleda i dalje ako silom prilika moraju u obnovu, potražiti oglasnike i gledati omjer rabljene rage s najmanje kilometara, godina i cijene.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Koliko ministar Marić ima prijatelja koji voze Dacija-u, a koliko koji voze BMW?