Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Auti

Automobili na plin s punim jamstvom

Opelova tvornička plinska instalacija isplati se nakon godine dana i 15.000 km, a nakon 30.000 prijeđenih kilometara štedi 5235 kune
30. listopada 2013. u 11:52 0 komentara 2182 prikaza
'10348393776_532cbd144b_o'
Foto: Opel

Potrošnja goriva trenutno je najvažnija stavka prosječnom vozaču. Dizelaši su od benzinaca štedljiviji, ali početna razlika u cijeni kod onih koji ne rade velike godišnje kilometraže dovodi u pitanje njihovu isplativost. Plin je u tom smislu odlična alternativa, posebno u zadnje vrijeme kada je cijena ugradnje instalacije pristupačnija, a cijena autoplina se kreće oko 50% iznosa potrebnog za benzin.

Opel je stoga ponudio cijelu gamu automobila s tvornički ugrađenim ukapljenim naftnim plinom (UNP odnosno liquefied petroleum gas ili LPG) s punom tvorničkom garancijom. U Opele se ugrađuje Landi Renzo LPG oprema, montirana u već 60.000 Opela. Kao i kod naknadne ugradnje, spremnik je na mjestu rezervne gume. Nakon ugradnje vozila su testirana na stazi, na buku, a obavljeni su i svi sigurnosni i crash testovi. Doplata za plinsku instalaciju kod Corse 1,2 sa 83 KS je 4200 kuna, a kod Astre 1,4 sa 140 KS doplata iznosi 4500 kuna. Kod Merive je još povoljnija - 3800 kuna, a kod Zafire Tourer i Insignije 6000 kuna. Ugradnja u Adam stoji 14.000 kn, jer se plinska instalacija ne ugrađuje u tvornici u kojoj se vozilo proizvodi. Prema gruboj računici i sadašnjim cijenama benzina (10,23 kuna) i autoplina (5,09 kuna) instalacija bi se u Astri isplatila za godinu dana i 15.000 km. Ako se pak godišnje prelazi 30.000 km, uštedjelo bi se 5235 kn. Opel zbog tvorničke ugradnje nudi idealnu integraciju u vozilo, jamstvo i servis u cijeloj svojoj mreži.

>> Kućni uređaji za punjenje auta plinom sve popularniji u SAD-u

A SVE LEGALNO....
Izgledaju kao normalan par, ali javnost njihov brak itekako osuđuje: Stric oženio nećakinju, imaju djecu
Pevex
BICIKL U PROMETU
Infrastruktura i edukacija kao preduvjet za razvoj biciklističke kulture u Hrvatskoj
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.