Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 132
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Jeep Cherokee

Američko-talijanska alternativa SUV-ovima sa znakom Audija, Mercedesa i BMW-a

Jeep Cherokee
Foto: Jeep
1/7
24.09.2018.
u 11:38

Jeep Cherokee i dalje će, baš kako se i očekuje, nuditi vrhunske terenske performanse

Nakon što je početkom godine premijerno pokazan na najvećem salonu automobila u Detroitu, redizajnirana peta generacija Jeep Cherokeeja uskoro stiže u europske salone.

Osvježena verzija ostaje pri dizajnerskom smjeru trenutačne generacije koja je u svijetu polučila odlične prodajne rezultate, ali je ipak primjetno pripitomljena. Novi će Cherokee tako izgledom biti više terenski SUV po uzoru na sve ostale Jeepove modele, poput većeg Grand Cherokeeja i nedavno na tržište pristiglog Compassa, a ne kao dosad trendovski crossover. Posebno se to odnosi na prednju masku koja je sada robusnija i odaje ozbiljniji dojam, dok je stražnji dio blago osvježen i donosi nešto drukčija svjetla u LED tehnologiji.

Jeep Cherokee
1/7

Dimenzije su ostale iste, što znači da bi dužinom od 462 centimetra i međuosovinskim razmakom od 270 cm Cherokee i dalje trebao konkurirati luksuznim SUV-ovima poput Mercedesa GLC, BMW-a X3 i Audija Q5.

U prosjeku je novi Jeep Cherokee 100 kilograma lakši, a to je postignuto lakšim nosačima motora i lakšim komponentama šasije te manjom masom stražnjeg diferencijala.

Osvježena je i unutrašnjost, s djelomično novim dizajnom i materijalima, a prtljažnik je povećan za čak 70 litara. Sada Cherokeejev prtljažnik prima 570 litara, a dodatni je prostor dobiven većom korisnom širinom prtljažnika (povećana za 8,5 cm).

Na komandnoj ploči dominantan je jedan od dva informacijska zaslona u ponudi, dodirni 7-inčni ili 8,4-inčni uz četvrtu generaciju Uconnect multimedijskog sustava koji podržava povezivanje s pametnim telefonima.

Cherokee sada u svim verzijama dolazi sa serijskim novim prednjim Full LED svjetlima, kao i s LED dnevnim svjetlima te maglenkama, dok su stražnja svjetla u djelomičnoj LED tehnologiji. Kupci mogu birati između 10 boja karoserije, od kojih su dvije nove – Olive Green i Pearl White – a restilizirani su i aluminijski naplaci u različitim veličinama – do 19-inča.

Što se motorizacije tiče, na početku dolazi samo 2,2-litreni Multijet II četiricilindarski dizelski motor koji će se nuditi u dvije razine snage – sa 150 KS i 350 Nm te 195 KS i 450 Nm, a njega je moguće kombinirati sa 6-stupanjskim ručnim ili 9-brzinskim automatskim mjenjačem, kao i pogonom na sva četiri ili samo na prednje kotače. Od iduće godine moći će se birati i 2-litreni turbobenzinski motor s 270 konja.

Cherokee u izvedbama na sva četiri kotača ima vrhunske terenske performanse. U ponudi će biti tri sustava pogona na sva četiri kotača. Sustav Active Drive I ima prijenosnik snage koji je u cijelosti elektronički nadziran bez obzira na brzinu. Active Drive II s pogonom na četiri kotača i reduktorom odlično je rješenje za osiguravanje prianjanja na iznimno niskim brzinama, dok Trailhawk sa serijskim pogonom na četiri kotača Active Drive Lock osigurava izvanredne terenske mogućnosti. Cijena još nije poznata, a trenutačno je početna cijena Cherokeeja u Hrvatskoj 355.828 kuna za izvedbi sa 140 dizelskih konja i s prednjim pogonom.

Bogata početna sigurnosna oprema

Platforma novog Jeepa Cherokeeja konstruirana je sa 65% čelika visoke čvrstoće. Dakako, za sigurnost se brine cijeli niz pasivnih i aktivnih sigurnosnih sustava kao što su sustav aktivnog upozorenja o mogućem sudaru uz prepoznavanje pješaka i automatsko kočenje u nuždi, upozorenje o promjeni traka i vozilu u mrtvom kutu, ParkView stražnja sigurnosna kamera, napredni sustav pomoći pri kočenju i aktivni limitator brzine. Sve to uz standardnih osam zračnih jastuka u europskim je modelima početna serijska oprema.

Pogledajte video o tome koliko vrijede vozačke dozvole i kada ih trebate zamijeniti:

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije