Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Povratak na članak

Američki novinar objasnio zašto je Yugo 'jedan od najgorih auta ikad proizvedenih'

"Yugo je u automobilskoj ponudi bio negdje između normalnog auta i autobusnog pokaza. A mnogi će vam reći da je autobusni pokaz zapravo bio bolja odluka"
Objava 14. veljače 2017. 31426 prikaza
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
Komentara 134
  • Deleted user:

    Ima jugo dobrih strana npr. grijač zadnjeg stakla pa ne zebu ruke kad ga guraš.

    1 17:51 14. 2. 2017.
  • Avatar mrkyyy
    mrkyyy:

    kako? zašto? pa zar yugo nije ponos i vrhunski plod našeg socijalističkog napretka?

    3 17:19 14. 2. 2017.
  • Jean-Michel_Nicolier:

    U svakom slučaju je imao najružnije ime ikada smišljeno.

    3 17:03 14. 2. 2017.
  • sdpesticid:

    nedostajale su mu pedale, šteta. bio bi to ekološki proizvod prve klase.

    17:44 14. 2. 2017.
  • Avatar yusranj
    yusranj:

    budimo iskreni, taj auto ,ako ga smijemo tako zvati ,apsolutno nije valjao .No ,za naše potrebe je ipak bio dobar.. jer i nismo imali ništa drugo

    2 18:44 14. 2. 2017.
  • ursus_1212:

    I onda mi netko priča da je prije bilo bolje. Birao si između Yuga, stojadina, fiće i sličnih.

    2 19:55 14. 2. 2017.
  • Avatar Hortus diabolicus
    Hortus diabolicus:

    Prvi moj auto je bil stole palili je vavik iz prve treći put,motor uglađen i tih, omogućavao je da se ona žuta lampica pali svaki treći dan,zato su inženjeri iz Kragujevacke fabrike nastavili sa tim motorima i u yugu

    19:23 14. 2. 2017.
  • BeroII:

    '84. sam kupio jugo 45. Imao sam 22 godine i bio sam vrlo uzbuđen onoga dana kada sam ga išao preuzeti. A onda , kada sam dobio auto čiju niti boju nisam mogao odabrati, onda je uslijedilo razočaranje. Naime, došao ... prikaži još! sam pred stan i auto parkirao kao i ostali susjedi, sa desnim kotačima na trotoar a lijevi su ostali na kolovozu. Tek je tada nastao problem, naime vrata se nisu mogla otvoriti i ostao sam "zarobljen". U panici sam pokušavao otkriti o čemu se radi i tek nakon desetak minuta mi je to uspjelo. Nisam mogao vjerovati da je to istina, ali novi novcati "auto" se je zbog načina parkiranja sav izvitoperio i vrata su se blokirala. Moje je uzbuđenje automatski nestalo i, još prije nego što sam i dovezao doma "novi auto", odlučio sam kako neće dugo biti kod mene. Tako je i bilo, prodao sam ga nakon dva i pol mjeseca i nikada više mi nije padalo na pamet razmišljati o takovim "vozilima" u mojoj "garaži".

    5 19:11 14. 2. 2017.
  • dubravko.ugor:

    Uh, kad se sjetim jugića, stojadinića i ostalog jugoslavenskog smeća. To vozilo je bilo upravo onakvo kakva je bila i država u kojoj je proizveden. I istočnonjemački trabant i wartburg su bili bolji od juga.

    1 22:35 14. 2. 2017.
  • B Kosa:

    bilo je mnogo viceva na racun juge. Ako napunite jugi rezervar duplo vrijedi. Ako kupite kadilak jugu dobijete na kavu. Nje bilo ni djelova za njih, bili su jevtini novi oko 2500 dolara. Govorilo se dasu jugovici nekoga potplatili da ... prikaži još! bi izvozili te aute u SAD. hrvatski iseljenici su protestovali protiv uvoza ti auta u SAD

    19:00 14. 2. 2017.
  • taras.buljba:

    Ruku na srce iskreno IMT odlican5 Yugo strava i uzas.

    18:30 14. 2. 2017.
  • kentie:

    roko50 slažem se s tobom...medo toa nije mi jasno kak to u Hrvatskoj imamo automobilski kompleks u proizvodnji auta....a recimo u proizvodnji elektromobila smo u samom svjetskom vrhu....začudno RH ne zarezuje rimac automobili, a ni Doking, a dečki već punic ... prikaži još! cca 7 godina proizvode elektromobile i to vrlo, vrlo kvalitetne...a ova država ne zna što da napravi s tom "igračkom"...npr. Slovenaca po tom pitanju nema ni u tragovima, uostalom ne sjećam se da je neki Slovenac dizajnirao i proizveo elektromobil, pa makar i kao tehnološki demonstrator...a mi ih u tome šijemo svjetlosnim miljama...

    12:00 15. 2. 2017.
  • vabriga:

    Uvo je bio tzv. yugo-america za izvoz. A ono što je bilo za domaće tržište bilo je naravnon još gorje. z

    21:21 14. 2. 2017.
  • Avatar Car75
    Car75:

    Vecernjak kad nema sto pisat o Vucicu,Dacicu,Vulinu,..,ondak se sjeti srbijanskog automobila! Svim novinarima 10% skinut od place!

    3 23:13 14. 2. 2017.
  • Avatar Abcda
    Abcda:

    Ameri su ga davno proglasili "najnekvalitetnijim proizvodom koji je ljudska ruka ikad napravila". Cak imaju i muzej Yugo, da mu se narod divi.

    12:16 15. 2. 2017.
  • Avatar Abcda
    Abcda:

    Iz onog doba : - Stao Jugovic u NY na Petoj Aveniji sa Yugom. Odmah se supila masa svijeta: fantasticno, prekrasno, divno, necuveno, nemoguce.. Dok mu jedan nije prisao pa ga pita : " Jeste li zaista ovo vi sami ... prikaži još! napravili ili vam je netko pomogao" ?

    12:20 15. 2. 2017.
  • Avatar matalan
    matalan:

    ružan kao i ime države koje je nosio..

    09:35 15. 2. 2017.
  • arwin:

    Zanimljiv mi je psiho-profil pljuvača. Pa naravno da je Yugo bio smeće u odnosu na današnje kriterije ali vozilo ga je 50% stanovnika. Gdje su oni nestali? Pridružili se pljuvačima? Ne razumiju da time pljuju i po sebi (tj. svojim roditeljima).

    13:59 15. 2. 2017.
  • kentie:

    ovdje je puno politikantskih tekstova o jednom tehničkom proizvodu...za mene osobno je najgori auto svih vremena NSU Ro 80, prvi auto s wankelovim motorom, koji se doslovce raspao nakon 50,0 tisuća km i koji je, uostalom, bio fatalan za tvornicu ... prikaži još! NSU. glede juga, bila je uzrečica: uzmi jugo jel ne traje dugo...medo toa, imao je on svojih prednosti: bio je jednostavan za održavanje i servisiranje i u odnosu na strane aute bio je jeftin i dobavljiv za domaće kupce. Glede američkog tržišta. ono je razmaženo i jako zahtjevno: pa pogledajte svi čuveni euro-brandovi za američko tržište proizvode posebne aute. U tom smislu jugo za njemačko tržište je bio jako kvalitetan auto, ali nedobavljiv kod kuće...isto tako i za afričko tržište je bio vrlo, vrlo kvalitetan...

    11:52 15. 2. 2017.
  • zmijoljubaccc:

    Pa sad, moji su imali 3 Stojadina: od 78 do 98. nije bio bogzna što, ali prosječna kvaliteta je bila u skladu sa vremenom. Međutim, problem socijalstičke (ne komunističke) industrije je bilo zaostajanje. Isti auto se prozvodio skoro 40 godina. ... prikaži još!. Pa toga nema nigdje. Prvi stojadini su bii moderni, lijepi, praktični maksimalno u skladu sa vremenom. Ali kada se sjetim trećega (sivkasto plave boje) sa onim crnim (kao, he-he, sportskim fake branicima), e to je već bilo nasilno umjetno "moderniziranje". Naravno samo se vanjština mijenjala. Tvornica je privremeno doduše uništena, ali neka nitko nema iluzija, (i) danas bi se tu proizvodila neka licenca, kao što se i proizivodi. Svijet je postao globalan, nema tu mjesta pojedinčnim uspjesima. A taj današnji "zastavin" Fiat je preskup za srednjeevrpsko tržište.

    09:20 15. 2. 2017.
  • Recite što mislite!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.