Prometno rješenje

Zagrebparking ogorčen jer će Gundulićeva postati dvosmjerna

Foto: PIXSELL
Zagrebparking ogorčen jer će Gundulićeva postati dvosmjerna
18.03.2011.
u 20:00
R. Mišeta, šef Zagrebparkinga, ogorčen je gradskom odlukom o novoj Gundulićevoj zbog koje gube 600.000 kuna.
Pogledaj originalni članak

Zagrebparking najnovijom odlukom Grada – koja će Gundulićevu ulicu pretvoriti u dvosmjernu prometnicu – gubi 16 parkirnih mjesta, odnosno 600.000 kuna godišnje, a ukupno će se “likvidirati” 22 mjesta.

A što s Tuškancem?

No, neće samo ZGparking biti na gubitku, već i Grad, koji je za garažu u Varšavskoj “žrtvovao” dva svoja parkirališta. Naime, ta su parkirališta iznajmljena privatnoj tvrtki, koja je za korištenje plaćala 96.000 kuna godišnje. Preostala četiri mjesta bila su rezervirana za invalide.

– To su najbolja mjesta u gradu. Za nas ova odluka znači smanjenje prihoda, pa tako i investicija, to će se odnositi i na ulaganje u nove garaže – ogorčen je Robert Mišeta, direktor Zagrebparkinga, dodajući i da su parkirališna mjesta vani bolja i uvijek popunjenija nego ona u garažama.

Mišeta se, nadalje, pita i što će biti s garažom Tuškanac koja je sad dobila izravnu konkurenciju.

Pročelnik Ureda za promet i graditeljstvo Davor Jelavić s, druge strane, pak odgovara da je “važnija prometnica nego zarada na parkiranju”.

Prometnu studiju na kojoj se temelji odluka o Gundulićevoj naručio je Tomo Horvatinčić, investitor podzemne garaže i projekta “Cvjetni”.

Zavodu za prometno planiranje Prometnog fakulteta Horvatinčić je platio 118.000 kuna.

Investitor plaća radove

Kako doznajemo od Mije Bezera, šefa Odsjeka za promet u gradskom uredu, sveukupni troškovi preinake Gundulićeve za Horvatinčića iznosit će između 380 i 400 tisuća kuna. Radove će, naime, također platiti sam investitor.

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 43

5A
5ar
21:05 18.03.2011.

Gle! I u zagrebparkingu su shvatili da je ovo veliko sranje. Zagreb gubi parking mjesta, zagrebčanima se zabranjuje parkiranje na ulicama, garaža Tuškanac (izgrađena našom lovom) dobiva \"konkurenciju\"....i dalje zjapi poluprazna....privatnik naplaćuje parking u bivšoj pješačkoj zoni koju mu \"neko\" daruje.... Još samo da Bajić shvati.....

TO
tonyy
21:18 18.03.2011.

Koja si ti banana od lika... Pa jbte, normalno da se grad mora razvijati. sto vise mjesta u podzemnima to manje auta na cestama. U londonu, Becu, Parizu, Nirnbergu, ma svugdje imas milion garaza. I vremenom auta na cesti gotovo da i nemas... Pa naravno da mora biti dvosmjerna.Da ekipa iz centra ne ulazi u ilicu nego ide na zeleni val i van grada bez guzvanja..

CH
chemica
13:45 19.03.2011.

Moramo Jaci zahvalit i na ovome. Milanče je na slobodi isključivo zahvaljujući njoj i njezinoj \"pravnoj državi\" koja neće još neko vrijeme u EU. Ne možeš prepisivati EU zakone, a da kriminalci i dalje nemilice pljačkaju ovu zemlju. To Evropu \"zbunjuje\". Balkanci tvrde da su za EU spremni, a država im u rasulu.