remetinečki rotor

Radnicima na rotoru ne smetaju ni visoke temperature

Foto: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL
Pripremni radovi uoči rekonstrukcije rotora u Novom Zagrebu
Foto: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL
Pripremni radovi uoči rekonstrukcije rotora u Novom Zagrebu
Foto: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL
Pripremni radovi uoči rekonstrukcije rotora u Novom Zagrebu
Foto: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL
Pripremni radovi uoči rekonstrukcije rotora u Novom Zagrebu
Foto: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL
Pripremni radovi uoči rekonstrukcije rotora u Novom Zagrebu
Foto: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL
Pripremni radovi uoči rekonstrukcije rotora u Novom Zagrebu
Foto: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL
Pripremni radovi uoči rekonstrukcije rotora u Novom Zagrebu
Foto: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL
Pripremni radovi uoči rekonstrukcije rotora u Novom Zagrebu
Foto: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL
Pripremni radovi uoči rekonstrukcije rotora u Novom Zagrebu
Foto: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL
Pripremni radovi uoči rekonstrukcije rotora u Novom Zagrebu
Foto: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL
Pripremni radovi uoči rekonstrukcije rotora u Novom Zagrebu
Foto: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL
Pripremni radovi uoči rekonstrukcije rotora u Novom Zagrebu
Foto: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL
Pripremni radovi uoči rekonstrukcije rotora u Novom Zagrebu
Foto: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL
Pripremni radovi uoči rekonstrukcije rotora u Novom Zagrebu
07.08.2018.
u 14:39
Proširenje za još dvije prometne trake trebalo bi rasteretiti promet i smanjiti broj vozila koji "ulaze" u sam rotor
Pogledaj originalni članak

Zagrebački rotor od ponedjeljka je krenuo u proces rekonstrukcije koji će trajati 18-20 mjeseci.

Nakon završetka napokon bi se trebao riješiti problem prometnih gužvi koji su do sada bili svakodnevica na tom dijelu Novog Zagreba. 

Proširenje za još dvije prometne trake trebalo bi rasteretiti promet i smanjiti broj vozila koji "ulaze" u sam rotor. 

Ovaj građevinski pothvat podijelio je građane Novog Zagreba.

Neki podržavaju gradnju jer smatraju da je sadašnji rotor prestar i da se jednom moralo početi graditi, a ostali su nezadovoljni zbog ukidanja tramvajskih linija 7 i 14 umjesto kojih je uvedena autobusna linija 607. 

Mnogi se plaše i gužvi koje će nastati kada se ljudi vrate s godišnjih odmora, a kada će zbog gradnje promet biti prebačen na okolne ceste. 

To ne ometa radnike koji su već u ponedjeljak počeli s postavljanjem zaštitnih ograda kojim će se onemogućiti promet tramvaja i pješaka u središnjici rotora...a danas su već krenuli s promjenama kanalizacijskih cijevi. 

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 21

KA
kažemja
15:04 07.08.2018.

Kakav glup naslov ...radnicima ne smetaju vrućine ?! Ne , oni su nadljudi kojima ne smeta ništa , ni vrućine ni hladnoće . To su superljudi! Kao da njih netko pita ...gospodo da li vama smeta vrućina ? Ako vam smeta , onda dobro , ne morate raditi!

PR
protuudar
15:25 07.08.2018.

Onaj koji je dao ovako glup naslov ovom članku trebao bi s radnicima biti na tom gradilištu rotora do kraja radova.

RI
ribar110
15:30 07.08.2018.

Ovo je kao naslov iz bivše SFRJ tipa koliko je koji rudar više iskopao po nemogućim uvjetima...stvarno čovjek čita i ne vjeruje,ma radnicima je super ne daj Bože kiše jer od asfalta ništa