Žitnjak

Na Slavonskoj aveniji prometni kolaps zbog radova kod Tržnice

Foto: Marko Čubrilo/VLM
gužva
Foto: Marko Čubrilo/VLM
gužva
Foto: Marko Čubrilo/VLM
gužva
26.07.2010.
u 18:13
Kolone od četiri kilometra od Zelene tržnice u smjeru Sesveta prije kraja dana postale su samo loša sjećanja.
Pogledaj originalni članak

Od ranog jutra automobili su se redali jedan za drugim kod Zelene tržnice u kolonu dugu više od četiri kilometara iz smjera Sesveta, a sve to zbog radova na Slavonskoj, koji su već do 14 sati trebali biti završeni.

Kolona od 4 kilometra

Zbog radova na tom vrlo prometnom raskrižju i prekopavanja ceste nadomak Bauhausu vozačima iz smjera Sesveta i Dubrave prije svega su bili potrebni dobri živci.

U trenutku kada smo stigli na mjesto događaja, nešto poslije 13 sati, mnogi su vozači bili iscrpljeni čekanjem, neki i dosta ljutiti, pa je naš trud pohvalio i jedan od njih, koji nam je dobacio da bi se o ovome zaista morao napisati članak i upozoriti na nastale gužve. Radnici su nam obećali da će se gužvi ubrzo stati na kraj i da će radovi uskoro biti završeni.

Gužve samo do 15 sati

– Kada nam kamion stigne, mi smo brzo gotovi – rekli su.

– Jutros smo dobili nalog da asfaltiramo dio Slavonske koji se preko vikenda prekopavao – rekao nam je Hasan Džombić, rukovoditelj tehničke operative u Zagrebačkim cestama.

Krkljanac je trajao do 15 sati, kada su u promet ponovo puštene obje trake s južne i sjeverne strane. Radovi su kasnili nekoliko sati, a koliko bi kilometara bile duge kolone da radnici Zagrebačkih cesta nisu otvorili prometnicu do 17 sati, bolje je i ne pomišljati.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

VI
Vito
07:36 27.07.2010.

Piše: Marko Čubrilo/VLM - sve to zbog radova na Slavonskoj, koji su već do 14 sati trebali biti završeni. Poštovani novinarček. Kad si toliko trudan, mogao si slikati Slavonsku od savske do Sesveta. Zatim te slike pogledati. Onda se zapitati - zbog čega je Slavonska uska? A Zagrebačka u dijelu izborne kampanje i spavaonica, je proširena sve do rotora, gdje i dalje ima ime Ljubljanska. Ljubljanska je i dalje uska kao i Slavonska. Objektivom kamere, fotoaparata, svejedno, možeš to sakriti i pisati smiješne članke o dugačkim i nepotrebnim kolonama. No, moraš shvatiti da je Slavonska građena dok je u Zagrebu bilo duplo manje, ako ne i trostruko, vozila i prometa. A građene su s predviđenim proširenjima zbog čega su i na tvojim slikama uz članak vidljivi betonski odbojnici uz prometnicu. Što ti odbojnici znače? Ne da osiguraju vozače zbg možebitnog izletavanja s ceste. Postavljeni su zbog toga što su vozači sami počeli raditi prometnicu kako bi došli do skretanja, a ne trošili vrijeme na glupim semaforima. Tko je u stvarnosti zaslužan za ovakvu današnju gužvu na Slavonskoj? Milan bandić. Zbog čega? Zbg toga što jednostavno ne želi proširiti Slavonsku kako bi ucjenjivao tvrtke uz tu prometnicu i naplaćivao im takse po principu - neću ti graditi ništa, jer ne glasaš za mene. Nategnuto? Razmisli. Proširio je pred izbore Ljubljansku i ostao na vlasti. Kad na red dolazi Slavonska? Za četiri godine, u ljeto pred izbore. Nema novaca? Nemoj zaboraviti da je upropastio preko 1.500.000.000 kuna ( milijardu i pol) štetnim ugovorima o plaćanju iznajmljenog prostora. Podsjetimo malo građane - Ugovori o najmu su sklapani na dvije godine, a zastara neplaćanja nastupa noakon godinu dana. Potpis na takvim ugovorima milan bandić, gradonačelnik Zagreba. S tim novcima se moga napraviti i treći trak zagrebačke obilaznice. Koja je, gle ćuda, praktički zbog preuske Slavonske, postala obična brza gradska cesta. Iako je bila namjenjena skretanju međunarodnog cestovnog prometa izvan Zagreba, smanjenju prometa Ljubljanskom i Slavonskom od Zaprešića do Ivanje Reke. Država se sad slično odnosi prema Zagrebu neizgradnjom spoja autoputa Karlovac - Zagreb s autoputom prema Ivanjoj Reci, zaustavljanjem stranaca kod Lučkog.

VI
Vito
07:53 27.07.2010.

Poštovani novinarčeku, otiđi do Podsuseda, zapadni dio Zagreba, vozi po Samoborskoj cesti. Kad dođeš do Podsusedskog mosta vidjet ćeš jedan most preko prometnice nazvane franje tuđmana. Dođi do njega, stavi brojčanik na \"nulu\" . Možeš uzeti metar, ili ne moraš, jer ima znak obavijesti o visini tog mosta, zapiši koliko je metara udaljena jedna prometnica od druge. Zatim kreni prema smjeru kojeg si sam odrediš kako bi se našao na tom mostu iznad prometnice nazvane franje tuđmana. Onda usporedi ta dva broja. Malo ću ti pomoći - proći ćeš najmanje 14km (četrnaest kilometara) za postojećih 6m (šest metara). Možeš usput stati na parkirališti uz nogometno igralište pored Željezničke stanice i pogledati preko pruge na aleju Bologne. Zapisati broj s brojčanika u autu i kad dođeš cestom na drugu stranu pogledaja na brojčanik i zapiši. Za manje od 100m (sto metara) moraš proči najmanje 4km (četiri kilometra). A što se izgradilo kako bi se promet u Zzagrebu bolje rasporedio? Obnovili su asfalt \"zelenih valova\" i ulica središta Zagreba koje se i tako ne mogu proširiti. Ali građani vide da se nešto radi pa misle da je to dobro za njih. A to je u stvarnosti samo mazanje očiju i bježanje od stvarnosti.

VI
Vito
08:12 27.07.2010.

Šest kilometara ima između Heinzelove u Zagrebu i Ljudevita Posavskog u Sesvetama. Šest kilometara livada koje su predviđene za proširenje za po dva vozna traka u oba smjera. Kako je nekad otprilike govorio general Rojs - gradimo 400 metara podloge za atoput u jednom danu u punom profilu. Da je gradonačelniku imalo stalo do rješavanja gradskog prometa tih 6000 metara bi bilo gotovo najduže za jedan ljetni mjesec. Naprosto zato što nema nikakvih građevina, ničega što bi smetalo strojevima. Osim, naravno pokvarenosti političara koji namjerno stvaraju prometnu gužvu po prostoru Zagreba i pred izbore koriste naš novac kako bi ostali na vlasti. Nije istina? Prouči u koje se vrijeme gradio drugi dio Jankomirskog mosta i proširivala Ljubljanska, u koje vriejme se gradila Radnička i do kuda, u koje vrijeme se počelo produžavati Branimirovu i kad je stalo. Nisu to priče za malu djecu, već čisti politički potezi manipulatora i farizeja kojem je jedino stalo do osobnog dobitka, a ne do modernitacije Zagreba. Razmisli - možeš li modernizirati grad koji postoji stoljećima izgradnjom nebodera u njegovom središtu? Idiot to može tako shvatiti. Ali pametan zna da je modernizacija grada u njegovom proširenju i samnjenju prometa u središtu te zadržavanja broja stanovništva u takvom ograničenom prostoru. Samo pogledaj po svijetu, može i putem google maps-a, vidjet ćeš kako se gradovi šire i kako se sve više gradi u zelenom okruženju na širem području. A mi, na sreću imamo prostora i za široke prometnice i za ugodne stambene i poslovne prostore. Zbog čega se sve nagurava u ograničen prostor? Samo i isključivo zbog ograničenih mozgova i podmičenih moćnika.