Gotovo tjedan dana nakon hakerskog napada, ZET je izvijestio da je većina usluga normalizirana. Prodajna mjesta ZET-a ponovno rade, a iznimka je prodajno mjest na Mihaljevcu. No, ponovna uspostava ondje se očekuje tijekom dana. Putnicima je ponovno dostupno i plaćanje prijevozne usluge putem mobilne aplikacije MojZET te korištenje moj.zet.hr web portala.
I dalje se intenzivno radi na oporavku mreže namijenjene poslovnim procesima administrativnih službi, zbog čega je između ostalog otežana komunikacija s korisnicima putem pojedinih komunikacijskih kanala poput elektronske pošte.
U gradskom prijevozniku ranije su potvrdili da je došlo do kibernetičkog napada koji je zahvatio dio mreže namijenjen poslovnim procesima administrativnih službi. "Usluga javnog prijevoza odvija se nesmetano, a u napadu nisu ugroženi osobni podaci korisnika javnog gradskog prijevoza. O incidentu su obaviješteni Nacionalni centar za kibernetičku sigurnost, Agencija za zaštitu osobnih podataka i MUP.
Informacijski sustav je preventivno izoliran radi zaštite i oporavka, zbog čega su privremeno izvan funkcije prodajna mjesta ZET-a, a nedostupna je i mogućnost plaćanja prijevozne usluge putem aplikacije MojZET. Vrijednosne i pretplatne fizičke kartice i dalje su u funkciji, a za plaćanje prijevozne usluge dostupne su papirnate karte kod vozača i na kioscima ugovornih partnera.
IT stručnjaci intenzivno rade na uspostavi pune funkcionalnosti te će javnost biti pravodobno obaviještena o daljnjim koracima", priopćili su ranije.