PRIPREME

Bedaki noriju svaki dan, a pametni samo na fašnik

Foto
18.01.2002.
u 00:00
Pogledaj originalni članak

Turistička zajednica grada Samobora najavila je jučer program 176. samoborskog fašnika koji će trajati od 1. do 12. veljače.

- Namjera nam je premašiti prošlogodišnju brojku od 250.000 posjetitelja. Ove godine smo glavni organizator, a s pripremama smo počeli još u listopadu - rekao je Marijan Dumić, direktor Turističke zajednice Samobora. Pozvao je sve da dođu na fašnik i iskoriste priliku da se narugaju svima ili postanu nešto što inače ne mogu biti.

Jurica Škiljan, voditelj marketinga i Marko Amić, autor scenografije, predstavili su ideju vodilju ovogodišnjeg fašnika. Željeli su pokazati da je Samobor prvi u svemu, pa tako i u promoviranju tueurotske orijentacije Hrvata. Spajanje politike i erotike u tradiciji je karnevala.

- U skladu s tim proglasit ćemo Slobodnu fašničku eurogenu zonu i izvesti operu "Euro s onoga svijeta) - kažu organizatori i poručuju dužnosnicima da nitko neće biti pošteđen kritike.

Glavni sponzor fašnika već drugu godinu je Hypo Alpe Adria banka. Potpisivanju sponzorskog ugovora posvjedočila je i Sraka, zaštitni znak fašnika. Iako neozbiljna, pažljivo je nadgledala "da nema nekih zakulisnih igara".

Posjetitelji će u grad ulaziti sa Srakinom fašničkom putovnicom koja će stajati 20 kn, a svaka će sudjelovati u nagradnoj igri. Sponzori dodjeljuju 176 nagrada, a najvrednija je automobil citroen saxo, dar tvrtke Auto Peba.

Zato, dođite i veselite se, jer kako kažu Samoborci - "Bedaki noriju saki dan, a pametni samo na fašnik!". (A. Bi.)

Pogledajte na vecernji.hr