Ključ uspjeha Arena Centra je kontinuirano stvaranje novih vrijednosti kako bi zadovoljili potrebe potrošača i posjetitelja, a istovremeno stvarali nove trendove u retailu. Ove godine najavljuju značajne novosti koje će dodatno unaprijediti ponudu, poslovanje i iskustvo posjetitelja.
Arena Centar nastavlja kontinuirano unapređivati svoje poslovne procese, pažljivo prateći potrebe posjetitelja s ciljem stalnog razvoja ponude i cjelokupnog iskustva boravka. Nedavno je započelo opsežno uređenje prostora s naglaskom na proširenje prodajnih površina, implementaciju novih i modernizaciju postojećih koncepata. Zona obuhvata radova iznosi 20.000 m², a rezultat će biti novi i znatno poboljšani postojeći formati. U sklopu tih promjena, food court će biti premješten na drugi kat centra te smješten u suvremen, moderno dizajniran prostor koji će dodatno obogatiti gastro ponudu i pružiti posjetiteljima novo gastro iskustvo u shopping centrima. Strateško premještanje Food Courta omogućit će revitalizaciju drugog kata i osigurati punu funkcionalnost cijelog centra kao moderne i vibrantne destinacije koja svim posjetiteljima nudi najbolje shopping iskustvo na tržištu.
Osim preseljenja food courta, Arena Centar nastavlja širiti svoju ugostiteljsku ponudu – nedavno je otvoren Good Food, a krajem godine očekuje i otvorenje KFC Drivea u Arena Parku te novi koncepti u relociranom Food Courtu.
Kao dio nadolazećih promjena, nedavno su otvorene i nove trgovine Boss, Hugo i Paramount, koje su predstavile najnovije kolekcije namijenjene ljubiteljima sofisticiranog i minimalističkog dizajna te su savršeno usklađene s profilom ciljne publike Arena Centra.
Od noviteta, posebno se ističe dolazak Notina koji odabirom Arena Centra kao lokacije za svoj prvi prodajni prostor u zemlji, potvrđuje strateški značaj centra i prepoznaje ga kao idealno mjesto za ulazak na hrvatsko tržište. Ovo otvorenje predstavlja važan iskorak u razvoju beauty segmenta i dodatno učvršćuje poziciju Arena Centra kao nezaobilazne shopping destinacije.
U Arena Parku otvorena je Links trgovina, specijalizirana za tehnologiju, koja nudi širok asortiman IT proizvoda – od gaming opreme do pametnih telefona i prijenosnih računala, te Bipa , jedna od na najpopularnijih drogerija u Hrvatskoj, na čijim policama se može pronaći širok asortiman proizvoda.
„U Arena Centru ne samo da obnavljamo prostor i koncepte – stvaramo novo iskustvo i nove vrijednosti. Uz nove trgovine, preuređene prostore i inovativne sadržaje, želimo da svaki posjetitelj doživi Arena Centar kao mjesto koje uvijek nudi nešto novo i uzbudljivo. Prvi put smo proširili i renovirali Arena Centar 2018. godine, dajući našim posjetiteljima opcija za kupovinu i zabavu. U 2019. otvorili smo Arena Park i time dodatno proširili našu ponudu te sinergijom Arena Centra i Arena Parka stvorili destinaciju na kojoj posjetitelji mogu naći sve na jednom mjestu. Sada, ulazimo u novu fazu, gdje naš cilj nije samo širiti prostor, već unijeti svježinu, inovativne koncepte i dovesti na tržište nove brendove koji će svakodnevne posjete učiniti još kvalitetnijima. Ovo je odraz naše posvećenost stalnom unapređenju svakog aspekta našeg centra i još boljeg iskustva za posjetitelje“ izjavili su iz Arena Centra.
Promjene su u Arena Centru krenule već početkom ove godine, kada je preuređena C&A trgovina koja pruža još ugodniji doživljaj kupovine, dok su Palmers, Intimissimi, Ghetaldus Optika, Zlatarna Celje i dm osvježili svoje trgovine. Za najmlađe posjetitelje, dječja trgovina Froddo preseljena je na novu, atraktivniju lokaciju na prvom katu centra, dok je ponuda za dom obogaćena preseljenjem trgovine Vitapur u veći prostor. Under Armour se također preselio na novu lokaciju te prezentirao osvježeni koncept, očekuje se otvorenje Footballmanie i velika unaprijeđenja u sportskom clusteru, te proširenje i preuređenje Zare, omiljene modne trgovine.
U sklopu spomenutih napora, lansirana je i loyalty aplikacija Arena SPOT, koja je već privukla značajan broj korisnika, pružajući dodatnu vrijednost posjetiteljima. Također, unaprijeđen je i moderniziran program Poklon kartica Arena Centra, čime se dodatno poboljšalo korisničko iskustvo.
Ove promjene dodatno doprinose kvalitetnijem i ugodnijem shopping iskustvu, stvarajući još privlačnije okruženje za posjetitelje Arena Centra.