mjesečno 8000 kn

Za godišnji servis Vargina auta 17 prosječnih plaća

Foto: Tomislav Miletić/Pixsell
Audi A6
Foto: Davor Javorović/Pixsell
Siniša Varga
11.12.2014.
u 15:20
96.000 kuna godišnje stoji održavanje automobila ministra zdravlja Siniše Varge
Pogledaj originalni članak

Održavanje službenog automobila ministra zdravlja Siniše Varge u sljedećoj godini stajat će 96 tisuća kuna, odnosno osam tisuća kuna mjesečno. Za nabavu, održavanje i servisiranje audija A6 Ministarstvo zdravlja izdvojilo je novac iz zajedničke stavke održavanja svih službenih automobila zato što “automobil koristi državni dužnosnik, ministar, te je potreban ovlašteni servis”, odgovorili su iz Ministarstva.

Ugovor do kraja 2015.

Cijena tog ovlaštenog servisa od 96 tisuća kuna odnosi se za iduću godinu, od 1. siječnja 2015. do kraja godine, odnosno, kako su dodali iz Ministarstva, do dana sklapanja Okvirnog sporazuma Državnog ureda za središnju javnu nabavu. To znači da će ovaj ugovor prestati vrijediti prije kraja iduće godine u trenutku kada istu javnu nabavu raspiše i sklopi Državni ured.

Stoga je teoretski moguće da će Državni ured dobiti uvjete održavanja audija A6 povoljnije od ovog iznosa koji zaposleni građanin u Hrvatskoj, koji prima prosječnu neto plaću od 5442 kune, zaradi za – 17 mjeseci. Ministar zdravlja Siniša Varga ovaj audi A 6 koristi od 18. lipnja, odnosno od svojeg stupanja na ministarsku dužnost, a otkad se automobil koristi, u Ministarstvu nismo dobili odgovor. Zato ostaje nejasno je li riječ o jednom od 11 audija A6 nabavljenih početkom godine kojih se premijer Zoran Milanović javno odrekao nakon objave o njihovoj cijeni od pola milijuna kuna naviše po automobilu. Tada je, podsjetimo, skupocjena vozila, čiji lizing mjesečno stoji više od deset tisuća kuna, dao na korištenje MUP-u.

Audije gotovo i ne koriste?

Da i nije u ovom slučaju riječ o jednoj od tih “otpisanih” limuzina, i dalje stoji podatak kako je mjesečni iznos za održavanje niži tek oko dvije tisuće kuna od mjesečne lizing rate za audije kojih se Vlada javno odrekla netom nakon njihove kupnje, odnosno uzimanja na lizing.

Tada se, podsjetimo, navodio ukupni iznos lizinga od 5,6 milijuna kuna na pet godina, a automobili nisu mogli biti vraćeni jer je ugovor potpisan. Nakon odricanja uslijedilo je njihovo garažiranje te se mjesecima poslije objavljivalo kako se audiji gotovo i ne koriste.

>>Istražili smo državni vozni park: 8081 automobil plaćaju svi građani

>>Zagreb najviše troši na aute, ali ne po vozilu. Skuplji su i riječki i osječki vozni park

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 55

Avatar nathanael.opet
nathanael.opet
16:08 11.12.2014.

I onda se čudimo kad nema novca za gladnu djecu, za lijekove teškim bolesnicima... itd. itd.

Avatar __MAX__
__MAX__
16:00 11.12.2014.

Vozim slican auto i na servis idem nikad! Presao 260000 km. i vozi kao da je nov. Mjenjam ulje jednom ili 2 puta godisnje (usljed ljenosti) a auto jos i dalje ide bez naznaka kvarova.

Avatar tajar
tajar
16:03 11.12.2014.

Za ministarski auto treba "ovlašteni servis". Ostali auti kao to ne trebaju, mogu se popravljati i u kovačnici.