savjet roditeljima

UNICEF-ov 'Telefončić' u tri mjeseca zazvonio 912 puta

Foto: Arhiv VL
UNICEF-ov 'Telefončić' u tri mjeseca zazvonio 912 puta
Foto: Pixsell
Instagram
Autor
Sonja Hoffman
16.08.2012.
u 12:42
Iz Savjetovališta za rani razvoj djece koje je pokrenuto u sklopu akcije ''Prve tri su najvažnije'' kažu da je najviše poziva imalo veze s dojenjem i njegom djeteta
Pogledaj originalni članak

U protekla tri mjeseca rada UNICEF-ova "Savjetovališta za rani razvoj djece" koje je pokrenuto 16. svibnja u sklopu akcije "Prve tri su najvažnije", Telefončić je zazvonio 912 puta, a najviše poziva imalo je veze s dojenjem i njegom djeteta. Pozivi su, kažu iz savjetovališta, stizali iz svih županija, a najviše iz središnje Hrvatske. Dok je većina pozivatelja ipak ženskog roda, raste i broj muških pozivatelja.

− Roditelji i drugi koji su zatražili savjet ili informaciju na Telefončiću i dalje preferiraju telefonski razgovor u odnosu na upite elektronskom poštom − otkrivaju iz savjetovališta.

A, dosadašnji rad Telefončića vrednovali su sami pozivatelji, a većina ih je odgovor na svoje pitanje ocijenila najvišom ocjenom.

Inače, savjetodavni tim Telefončića čine medicinske i patronažne sestre, psihologinje, socijalne pedagoginje, logopedinje i primalje. − Nerijetko se događa da cijeli tim stručnjakinja sudjeluje u davanju savjeta ili sastavljanju odgovora kako bi pružili cjelovitu informaciju uzimajući u obzir potrebe svakog pojedinog djeteta i roditelja − tvrde djelatnici Telefončića i dodaju da je on i pokrenut kako bi pružao pravovremenu stručnu pomoć i informacije.

− Prije svega telefon je tu da roditeljima i ostalim članovima obitelji pruži podršku u njezi i odgoju djece. Veseli nas visoka ocjena, a vjerujemo kako će s početkom jaslica, vrtića i škole broj poziva još rasti – rekla je predstojnica Ureda UNICEF-a za Hrvatsku Lora Vidović.

Najduži razgovor na Telefončiću trajao je 45 minuta, dok je prosječno trajanje razgovora deset minuta. Kako se savjetodavateljice redovno educiraju o svim temama iz suvremenog roditeljstva, spremne su savjetovati roditelje i o predstojećem polasku u školu i vrtić.

Naime, uoči početka nove školske godine te nove generacije mališana koji po prvi put kreću u jaslice, roditelji se suočavaju s bezbroj pitanja, primjerice, kako olakšati djetetu i roditeljima prvo odvajanje kad dijete krene u vrtić i je li dijete spremno za školske obveze. Odgovore na sva pitanja mogu dobiti na jednom mjestu na broj telefona 01 4850 555 od 7 do 22 sata, a izazovi vezani uz adaptaciju djeteta u vrtić kao i prvi dani mališana u školskoj klupi lakše će se prevladati uz odgovarajuću podršku i stručan savjet.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.