OBRAZOVANJE

Provedeno istraživanje među hrvatskim studentima, cilj je unaprjeđivanje online nastave

Foto: Borna Filić/PIXELL
online nastava
Foto: Borna Filic/PIXSELL
Zagreb: Studenti Algebre prate predavanje putem video linka
14.05.2020.
u 18:44
U provedenom istraživanju sudjelovali su studenti 25 visokih učilišta, od Pakraca, Gospića, Vukovara, Rijeke, Splita i Zagreba
Pogledaj originalni članak

S ocjenom 6,54 od ukupno deset, 2162 studenta, ocijenilo je organizaciju visokih učilišta u doba zdravstvene situacije, pokazalo je to istraživanje zadovoljstva studenata veleučilišta i visokih škola u Hrvatskoj koje je provedeno od 21. do 26. travnja.

“Cijeli obrazovni sustav je s kontaktne prešao na nastavu na daljinu u izrazito kratkom vremenskom periodu. S obzirom na to da su upravo studenti krajnji korisnici usluga akademskog obrazovanja, osmislili smo anketni upitnik kojim želimo sumirati njihova razmišljanja. Vjerujem kako će čelnici veleučilišta i visokih škola znati iskoristiti ove podatke u najbolju moguću svrhu - unapređenje kvalitete online nastave- kazao je predsjednik Vijeća studenata Ivan Pnjak.

U provedenom istraživanju sudjelovali su studenti 25 visokih učilišta, od Pakraca, Gospića, Vukovara, Rijeke, Splita i Zagreba, a upravo veleučilišta i visoke škole mogu se pohvaliti rasprostranjenošću po svim regijama Hrvatske, čime se pozitivno utječe na decentralizaciju visokog obrazovanja. 

Provedena anketa ujedno je pokazala da u provedbi online nastave prednjači platforma Microsoft Teams (44,9%) a rezultati su pokazali da gotovo 60% predavača koristi dodatne internetske alate kako bi studentima što bolje približili znanja i vještine. Zadovoljstvo online nastavnom dodatno dokazuje podatak da su studenti svoje profesore ocijenili s visokom ocjenom 7 od 10.  

Između ostalog 65,4% visokih učilišta pokazalo je istraživanje odlučilo se provesti kolokvije i druge tipove ispitivanja znanja online. No, da će koronavirus zasigurno imati utjecaja na visoko školstvo u ovoj godini govori podatak da 48,4% visokih učilišta nije bilo u mogućnosti organizirati izvedbu iskustvene nastave (vježbi) te iako su pojedina visoka učilišta,  u suradnji s poslodavcima, odlučila inovativno doskočiti problemu i ponudili mogućnost virtualnog rješenja, većina je morala odgoditi provođenje stručne prakse. 

“Zahvaljujući odgovorima studenata u provedenom upitniku dobili smo uvid u prednosti nastave na daljinu, ali i potencijalne nedostatke ovakvog nekonvencionalnog oblika studiranja koji mogu poslužiti za njegova programska unapređenja”, pojasnila je Rika Szabo, voditeljica Ureda za kvalitetu i studentski standard Vijeća studenata.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.