Autoindustrija

Prodaja auta opet raste, za 13% više prodanih najzaslužniji MUP

Foto: ''
Prodaja auta opet raste, za 13% više prodanih najzaslužniji MUP
07.03.2011.
u 19:14
Bolja statistika u 2011. godini u velikom je raskoraku s iskustvom trgovaca koji kupce traže povećalom
Pogledaj originalni članak

Nakon dobrog siječnja, podaci o prodaji novih automobila za veljaču agencije Promocija plus također pokazuju uzlaznu putanju. Tijekom proteklog mjeseca, naime, registrirano je 3337 novih osobnih automobila, što je 12,97 posto više nego lanjske veljače.

Opet pozitivan trend

Podsjetimo, u siječnju je registrirano 3315 novih automobila. Dok prije mjesec dana još nije bilo mjesta optimizmu jer je bilo prerano za zaključak da se tržište oporavlja, a sad su izgledi ipak malo bolji jer se pozitivan trend pokazuje drugi mjesec zaredom. Ali, i sada ima 'otežavajućih' okolnosti. Naime, analiza pokazuje da je Škoda Octavia sa 382 novoregistrirana primjerka izbila na čelo ljestvice najprodavanijih modela. Time je Octavia i Škodu lansirala na drugo mjesto ukupnog poretka proizvođača, odmah iza Renaulta, koji je sa 386 automobila prodanih u veljači, odnosno 740 od početka 2011. godine, Opelu preoteo prvo mjesto tržišne ljestvice.

Ne sumnjamo u Škodinu odličnu ponudu, ali neslužbene informacije govore i da je MUP tijekom siječnja, pa vjerojatno i sada, preuzeo i registrirao nove Octavije. Također, povećanje u pojedinom mjesecu obično upućuje na registriranje neke rent a car flote, dok je tek rijetko u pitanju veća navala pojedinaca na prodajne salone. Usporedbe radi, Škoda je lani u veljači prodala 179 automobila, od toga 80 Octavija. Proteklog mjeseca, od 457 novoregistriranih Škoda, 382 su Octavije. Jasno, nisu sve MUP-ove, ali na ovako malom tržištu jedna konkretnija flota automobila dovoljna je da preokrene dotadašnji poredak.

Ne možemo se, naime, prepustiti naizgled sjajnoj procjeni 2011. godine jer trgovci automobila na terenu ne govore o porastu prodaje. Oni kažu da je kriza i dalje duboka, da se ljudi i dalje boje kupiti auto na kredit jer strahuju od gubitka radnog mjesta.

Ključne su akcije

Tu psihološku barijeru u veljači su uspjeli probiti – osim u Renaultu i Škodi – još trgovci u Opelu, Volkswagenu, Chevroletu, Hondi, Mitsubishiju i Volvu. Više prodanih automobila nego u siječnju oni mogu zahvaliti – osim flotama, ondje gdje su ih uspjeli prodati – dobro pogođenim akcijama.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 15

FL
Flodur
19:44 07.03.2011.

I kakvu korist ima Hrvatska i Hrvatski narod od te prodaje .Ili se ti svi auti proizvode u Hrvatskoj????

Avatar puky
puky
19:29 07.03.2011.

... eeee hebi ga sandra ... trebali si ipak ispitati koliko je kupio MUP a koliko ostali subjekti ... ovako ispada da braniš crveno ološko načelo dok nisu na vlasti \"što gore - to bolje\" ... strava ...

OB
-obrisani-
23:12 07.03.2011.

ff