Volim ljuto

Počeli su iz hobija, a sada se njihovi proizvodi nalaze u 500 restorana diljem Hrvatske

Foto: Darjan Grilec
Počeli su iz hobija, a sada se njihovi proizvodi nalaze u 500 restorana diljem Hrvatske
03.08.2022.
u 17:19
Proizvode hrvatskog brenda Volim ljuto poslužuju u 500 domaćih restorana, a kreator ideje Goran Vrabec najavljuje milijunske investicije, proširenje i nove ljutine.

Jedna od svakako najoriginalnijih etiketa koja se posljednjih godina pojavila na domaćem tržištu svakako je Volim ljuto. Iako smo sredozemna zemlja pa po prirodi stvari volimo raznolike pa i pikantne okuse, ponuditi ljudima isključivo ljute okuse ipak nosi određeni rizik. No isplatilo se, ideja Gorana Vrabeca prošla je i danas je Volim ljuto stabilna je i prepoznatljiva trgovačka marka čije proizvode, primjerice, možete pronaći u 500 restorana u Hrvatskoj. Jer, ljutina paše i s pizzama i s burgerima i s nizom drugih jela "street foodova" koja se danas nude u nas. Pogotovo ako je kvalitetna, što proizvodi Volim ljuto svakako jesu i vjerujemo da će se s time složiti brojni njihovi konzumenti. Pa nam je tako Vrabec ispričao sve o svojoj etiketi i najavio skorašnje veliko širenje.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.



Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.