Weekend Media Festival

Ni jedan glavni urednik 
ni medij ne bi zbog oglašivača riskirali ugled

Foto: Danijel Berkovic/Pixsell
Dražen Klarić
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Suzana Vasiljević
23.09.2018.
u 18:53
Macan je istaknuo da mu je bio problem što nije član HDZ-a ni pripadnik tog dijela političke scene te smatra da će Marko Milić, novi mladi premijerov glasnogovornik te ujedno i član vladajuće stranke, lakše obavljati taj posao jer neće imati problema s neprihvaćanjem u HDZ-u
Pogledaj originalni članak

Jedanaesti Weekend Media festival, festival komunikacijske industrije, za vikend je u Rovinju okupio više od pet tisuća sudionika iz komunikacijsko-medijske branše koji su na brojnim panelima raspravljali o najaktualnijim temama iz politike, gospodarstva, komunikacijskih strategija...

Zlatko Dalić, srebrni nogometni izbornik, i čitani književnik Kristian Novak bili su zvijezde “one to one” razgovora, a Suzana Vasiljević, glasnogovornica Aleksandra Vučića, Krešimir Macan, donedavni savjetnik premijera Plenkovića, te Stojan Pelko, koji je radio za bivšeg slovenskog premijera Cerara, bili su sudionici panela “Kako savjetovati predsjednika”. S. Vasiljević tvrdila je da Vučić ne kontrolira medije u Srbiji i da se novinarima ne sugeriraju pitanja prije novinskih konferencija. No, smatra da je druga stvar što se medijima ne sviđaju odgovori koje Vučić daje na njihova pitanja.

Macan je istaknuo da mu je bio problem što nije član HDZ-a ni pripadnik tog dijela političke scene te smatra da će Marko Milić, novi mladi premijerov glasnogovornik te ujedno i član vladajuće stranke, lakše obavljati taj posao jer neće imati problema s neprihvaćanjem u HDZ-u. Glavni urednici Večernjeg lista (Dražen Klarić), Globusa (Zdravko Milinović), Glasa Istre (Robert Frank) i Nove TV (Ksenija Kardum) raspravljali su o pritiscima oglašivača na medije.

Klarić je istaknuo da oglašivački ugovori više ni približno nisu izdašni kao što su nekada bili, sada iznose oko milijun kuna (prije su bili višestruko viši) te argumentira da ni jedan glavni urednik i medij zbog toga iznosa ne bi riskirali svoj ugled pristajući na pritiske.

Milinović je govorio o posljedicama ekonomske krize za novinske kuće (na što mu je Klarić šaljivo dobacio da ne širi pesimizam), ali i duhovito na pitanje moderatora odgovorio da se ničega u kontekstu medijske industrije ne boji (jer ima previše godina), osim što se boji da ne uspije mirovinska reforma.

Robert Frank je pak inzistirao na tome da se boji da novinari više nemaju onaj idealizam i entuzijazam te istaknuo da je postavio jasnu granicu političarima i oglašivačima. 

>> Pogledajte kakva je bila atmosfera na 11. Weekend Media Festivalu

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

PO
pozornik66
21:17 23.09.2018.

Pa vi nemate uglad, nemate šta riskirati

BA
bakulušić
19:22 23.09.2018.

Oglašivači su zadnja rupa na svirali ali dobro mogu poslužiti kao izgovor i opravdanje. Neki drugi interesi kroje medijsku politiku a geslo je - nije važno koliko košta.

Avatar mileudarcina 1
mileudarcina 1
00:34 24.09.2018.

Urednik, medij i oglašivač, jakog li ugleda bože dragi.