Gerilska kampanja

Nastavlja se rat plakatima: Mikroskopom traže SDP-ov program

Foto: VL
plakati
Foto: VL
plakati
09.10.2015.
u 15:55
Budući da SDP na plakatima lansira brojke o rastu, kontra plakati su plasirali brojke koje pokazuju rast nezaposlenosti, rast javnog duga, rast iseljenih iz Hrvatske...
Pogledaj originalni članak

Rat plakatima se nastavlja. Najnoviji kontra SDP-a pojavili su se ponovno u šestoj izbornoj jedinici. Sada s plakata strši; Top vijest – čini se da je otkriven program SDP-a uz fotografiju žene koja gleda kroz mikroskop. Ponovno je potpisnik plakata građanska inicijativa crnonabijelo.eu. Jasno je da iza tih plakata stoji stranački aktivizam, odnosno najvjerojatnije HDZ. Riječ je o dva nova plakata uz Sisačku cestu nedaleko od Velike Gorice te četiri stara na istoj lokaciji kojima se napalo SDP-ov slogan Hrvatska raste.

Budući da SDP na plakatima lansira brojke o rastu, kontra plakati su plasirali brojke koje pokazuju rast nezaposlenosti, rast javnog duga, rast iseljenih iz Hrvatske... Ti su se plakati pozivali na izvore poput DZS-a, HNB-a, Fine. Iako je bila riječ o samo četiri plakata na jednoj lokaciji, oni su dospjeli u središnje dnevnike, o njima se očitovao potpredsjednik Vlade. Diglo se puno dima uz malo vatrice. Sada se napada SDP-ov program koji ta stranka još nije predstavila, a do izbora je ostalo nešto malo manje od mjesec dana. Zato se ta činjenica “ismijava” prikazivanjem mikroskopa.

SDP-ovi plakati s porukama Hrvatska raste postavljeni su diljem Hrvatske, a iz te stranke su HDZ optužili da je riječ o prljavoj kampanji. Ustvari, riječ je o gerilskoj kampanji, koja se ne potpisuje, i koja napada ili ismijava poruke političkih suparnika. Inače, HDZ-ova tematska kampanja završava u utorak u Šibeniku, skupom u sportskoj dvorani na kojem se, kao i u ostalim izbornim jedinicama, predstavlja izborni program. Nakon toga slijedi ona prava politička kampanja u kojoj će HDZ imati skupove u velikim gradovima i s tih će se skupova više komunicirati poruke protiv političkih suparnika. Slogan drugog dijela kampanje bit će Želim Hrvatsku.

U završnici kampanje HDZ će imati skupove u najvećim hrvatskim gradovima, oni će biti više nacionalno i domoljubno nabijeni, a očekuje se da će završni skup ipak biti u zagrebačkoj Areni kako bi HDZ demonstrirao svu svoju snagu i moć. U svakoj izbornoj jedinici HDZ je odredio šefove kampanja i oni imaju određeni dio slobode i kreativnosti da kampanju u svojoj jedinici malo začine sitnim provokacijama poput ovih predizbornih plakata koji su naživcirali esdepeovce.

>> SDP o ratu plakatima: To je napad lažnim brojevima na koalicijsku Vladu

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 62

Avatar LunjoDokmanovic
LunjoDokmanovic
16:12 09.10.2015.

izlaze na vidjelo VELIKI REZULTATI vladajuce partije, jos imaju obraza pohvaliti se da ljudima nude isto sto su radili i ove cetiri godine, pa ne znam je li ovo za smijanje ili za plakanje

CR
crnaroda
16:11 09.10.2015.

pa došli su na mandat s figurativnim programom pa od otg plana nema ništa sto da predstave ljudima kada ljudi znaju da su nesposobni

HK
hrast.koji.se.savija.a.ne.puca
16:13 09.10.2015.

Ne bi ga ni s mikrospom našli jel on ne pripada materijalnom realnom svijetu znate , već svijetu ideja u umu Branka Grčića, a to je ljudi moji carstvo zone sumraka:-)