MEDIJSKI PULS NACIJE

Mediji više izvještavaju o Plenkoviću nego o Milanoviću, a vodi se tijesna medijska bitka uoči lokalnih izbora

Foto
Mediji više izvještavaju o Plenkoviću nego o Milanoviću, a vodi se tijesna medijska bitka uoči lokalnih izbora
VL
Autor
Vecernji.hr
16.04.2025.
u 13:28
Novo istraživanje u Hrvatskoj donosi sveobuhvatan pregled medijske scene u zemlji
Pogledaj originalni članak

O premijeru Andreju Plenkoviću u ožujku 2025. mediji su izvještavali dvaput više nego o predsjedniku RH Zoranu Milanoviću, gradonačelnik Zagreba Tomislav Tomašević medijima je interesantniji od predsjednika SDP-a Siniše Hajdaša Dončića, dok je s trona medijske popularnosti u sportu osvajačica malog kristalnog globusa Zrinka Ljutić skinula kapetana Vatrenih Luku Modrića.

Dio je ovo zaključaka najsveobuhvatnije analize medija u Hrvatskoj - Medijskog pulsa nacije, koji je za ožujak 2025. proveo Mediaboard, vodeći pružatelj naprednih rješenja za medijsku inteligenciju u Hrvatskoj.

Direktor Mediaboarda Hrvatske Petar Ćuk istaknuo je da je u media monitoring svijetu ovo jedno od najopsežnijih istraživanja, koje je uključivalo analizu svih medija - online portale, radija, televizije i tiskana izdanja, a za potrebe ovog istraživanja u razdoblju od 30 dana prikupljeno je više od 60 tisuća različitih podataka. Istraživanje je rađeno na značajnom medijskom uzorku koji se sastoji od 900 online, 85 tiskanih medija i 30 TV i radio postaja.

- Mediaboard je među 50 najbrže rastućih tehnoloških kompanija u središnjoj Europi, a od nedavno smo svoja vrata otvorili i u Hrvatskoj. Zato smo odmah na domaćem tržištu odlučili ponuditi jedinstveno istraživanje Medijski puls nacije. Javnosti, ali i zainteresiranim novinarima, medijskim stručnjacima i profesionalcima u odnosima s javnošću želimo dati sveobuhvatan pregled medijske scene u zemlji, što im može biti od neprocjenjive koristi u donošenju poslovnih odluka, pozicioniranju brendova i rastu reputacije njihovih organizacija - istaknuo je Ćuk.

Medijski puls nacije za ožujak u svojem je prvom izdanju obuhvatio domaće i strane političare, najpoznatije hrvatske sportaše, ali je poseban pogled bacio i na nadolazeće lokalne izbore u zemlji, koji mogu kandidatima i njihovim timovima dati vrlo zanimljive uvide u medijsku dimenziju njihovih kampanja.

Tako u Zagrebu medijski gledano vode Tomislav Tomašević, Davor Bernardić i Mislav Herman, u Splitu su to Ivica Puljak i Tomislav Šuta, u Osijeku Ivan Radić i Vjeran Marijašević, a u Rijeci Marko Filipović i Sandra Krpan.

- Naša platforma služi se najmodernijim tehnologijama i umjetnom inteligencijom i ovakve podatke generiramo u roku par minuta i nekoliko klikova mišem. Naš cilj je da Medijski puls nacije postane redoviti doprinos javnosti, a već sada planiramo širenje analize i na brojne industrije, uključujući telekomunikacijski i bankarski sektor, zdravstvenu i farmaceutsku industriju te ostala javna tijela - najavljuje Ćuk.

Mediaboard osnažuje medijske i PR profesionalce u praćenju relevantnih spominjanja u online i tradicionalnim medijima te na društvenim mrežama, a u ovom trenutku ima više od 25 tisuća aktivnih korisnika iz cijelog svijeta, koji se služe naprednim podacima iz ove media monitoring platforme.

Top 10 političara

Top 10 sportaša

Top 10 vanjska politika

Top gradonačelnici

Poslušajte izjavu Petra Ćuka

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.