Tko će voditi nacionalnu promociju

Kliman podržao svog zamjenika Pauletića u kritici HTZ-a

Foto: Boris Ščitar/Večernji list/PIXSELL
Anton Kliman
Foto: Boris Ščitar/Večernji list/PIXSELL
Anton Kliman
Foto: Boris Ščitar/Večernji list/PIXSELL
Anton Kliman
Foto: Boris Ščitar/Večernji list/PIXSELL
Anton Kliman
Foto: Boris Ščitar/Večernji list/PIXSELL
Anton Kliman
Foto: Goran Jakuš/Pixsell
Anton Kliman
06.05.2016.
u 18:04
S promjenom na čelu Hrvatske turističke zajednice spekulira se otkako je došla nova vlast, govorilo se da bi novi direktor mogao biti Branko Grgić iz Splita, koji se navodno zahvalio, pa se kuloari pitaju nije sam Pauletić glavni pretendent na to mjesto
Pogledaj originalni članak

Već u prvom intervjuu kao zamjenik ministra turizma, Robert Pauletić najavio je da će se posebno pozabaviti Hrvatskom turističkom zajednicom. U drugom je demantirao da je osobno zainteresiran preuzeti Glavni ured HTZ-a, ali sve je očitije da mu je Hrvatska turistička zajednica itekako u fokusu.

Gostujući na HRT-u zamjenik ministra Antona Klimana nije krio nezadovoljstvo kako radi HTZ pod vodstvom direktora Ratomira Ivičića, Smatra da nacionalna promidžbena organizacija rasipa novac i sporo reagira. “Ušao sam dublje u taj sustav. Troše ogromne novce, njihov je budžet više od 300 milijuna kuna – od toga iz proračuna prošle godine 78 milijuna a ove godine 44. Nekoliko je razloga za rez – čelnici HTZ-a prošle su godine oročavali sredstva što pravno vjerojatno nije dopušteno.

Kad su to vidjeli ministri, tolik su im iznos ove godine oduzeli. Sad nedostaje novac za udružena oglašavanja s touroperatorima, ali i aviokompanijama”, kazao je Pauletić. Kaže i da od kolega iz branše dnevno dobiva desetke prijava, a kao primjer rasipanja novca ističe HTZ-ov ugovor s firmom Mediacom, koja je, kako tvrdi, plaćena 45 milijuna kuna godišnje, od čega samo za internetsku kampanju 26 milijuna kuna.

Iz Hrvatske turističke zajednice jučer na optužbe odgovaraju da suradnja s medijskom agencijom Mediacom proizlazi iz Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma, a ugovorena je temeljem međunarodnog natječaja. Ističu i da je iznos od 45.774.803,89 kuna potrošen 2015. na oglašavanje na svim tržištima, te da mnoge kompanija imaju veće budžete za oglašavanje samo na hrvatskom tržištu nego što HTZ troši na 19 tržišta. Poručuju i da je uobičajena praksa i nekih drugih nacionalnih turističkih organizacija angažiranje globalnih medijskih agencija. Osim toga, u HTZ-u su uvjreni da je angažman  Mediacoma zasigurno doprinio, kako kažu, izvrsnim prošlogodišnjim rezultatima turističkog prometa kao i povećanju potražnje za Hrvatskom na međunarodnom tržištu te povećanju svijesti o brendu Hrvatska kao turističkoj destinaciji..

Sam Pauletić, čini se, nema ništa novo za reći oko toga. Na upit nam nije odgovorio, ali iz kabineta ministra Klimana, koji je faktički šef Hrvatske turističke zajednice, na tu temu stiže znakovita rečenica: “Mislim da je zamjenik bio dovoljno jasan”. Može se, dakle, zaključiti samo jedno: Pauletić nije izletio i kritizirao na svoju ruku i aktualnom direktoru HTZ-a vjerojatno na toj poziciji istječe vrijeme.

S promjenom na čelu HTZ-a spekulira se otkako je došla nova vlast, a od smjene bi veće iznenađenje bilo da Kliman na čelu HTZ-a zadrži osobu po izboru svog prethodnika, Darka Lorencina. Turistički kuloari u prvim su danima Klimanova mandata spekulirali da bi novi ministar na čelu HTZ-a htio nekog iz Dalmacije, a ime koje je imalo najviše izgleda je Branko Grgić, savjetnik u splitskoj Lučkoj upravi i državni tajnik za turizam u Bajsovo vrijeme. On se navodno zahvalio, a kuloari nisu iznjedrili nova imena, pa se u branši pitaju nije li unatoč svemu sam Pauletić ipak glavni pretendent na to mjesto? 

>>Kliman: Suludo je da je Dubrovnik zimi odsječen, dići ću taj problem na Vladu

britanski mediji pišu

Raspada li se kraljevska obitelj? Problemi u odnosima se nižu, a teške dijagnoze omiljenih članova brinu fanove

Dvoje ljudi vodi tešku borbu, a u javnosti su uvijek nasmijani i dobro raspoloženi. Mašu svojim obožavateljima jednako kao što su im mahali kada su pucali od zdravlja i na stolu su im bila samo najfinija jela u najskupljim porculanskim tanjurima. Takvom životu sada se mogu samo nadati, a nadaju se i njihovi fanovi koji budno prate svaki njihov korak i zamišljaju kako bi im život bio bolji da su se rodili pod malo sretnijom zvijezdom. No barem je na ovom primjeru vidljivo da je ta sretnija zvijezda samo privid, a može nam biti i lekcija da uživamo u onom što imamo, ponajviše ako smo zdravi.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

DU
Deleted user
20:22 06.05.2016.

Za pocetak rijesite zaposlenike umrezene rodbinskim vezama!

BI
biby2611
20:40 06.05.2016.

vrlo jednostavno ukinuti Ministarstvo turizma ili HTZ.To su dvije potpuno iste stvari jedna je 100% posto nepotrebna a druga?Neka mi netko objasni cemu sluzi a trece siguran sam isto da najmanje 7-8 ministarstava treba ukinuti