Kolumna

Je li zaista pitanje svih pitanja odakle 
je stigla čokoladica

Foto: Davor Javorović/Pixsell
Kolinda Grabar-Kitarović
Foto: Grgo Jelavić/Pixsell
Kolinda Grabar Kitarović
Foto: Grgo Jelavić/Pixsell
Grabar Kitarović
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Milorad Pupovac i Kolinda Grabar-Kitarović
10.12.2016.
u 10:07
Njih ne brine ni velika zaduženost, ni sve prazniji novčanici, ni nezaposlenost…
Pogledaj originalni članak

Male, slatke i ukusne, ali ih treba koristiti u umjerenim količinama i bez prisutnosti kamera jer tada mogu izazvati velike probleme. Tako bi se otprilike moglo opisati srpske čokoladice zbog kojih je predsjednica RH Kolinda Grabar-Kitarović nakon posjeta Dubrovniku postala glavna tema svih medija u Hrvatskoj i susjednim zemljama. Odmah je počela i utrka hrvatskih i regionalnih medija u zabavljanju na predsjedničin račun. Činjenica jest da se sve moglo i moralo bolje organizirati i ako se već nekoga trebalo reklamirati, morala je to biti neka hrvatska tvrtka. Međutim, uslijedila je drama na hrvatski način. Zanimljivo je bilo prozivanje pojedinaca koji Grabar-Kitarović nikako nisu mogli oprostiti što je djeci darovala proizvod “Made in Serbia”. Ipak, još su patetičnije bile isprike predsjednice i njezina Ureda koji su se pokušavali nevješto opravdati zbog velikoga “propusta”. Mnogo veći učinak imala bi izjava da nije ništa sporno u jednom takvom poklonu jer se radi o proizvodu za koji je uredno plaćen PDV i koji se legalno prodaje u Hrvatskoj. Bila bi to jasna poruka svima u Hrvatskoj, ali i u inozemstvu, a predsjednica bi pri tome konačno pokazala ono burno najavljivano lupanje šakom o stol kako bi se znalo tko je gazda.

Mogla je podsjetiti i da mnogi od onih koji je sada prozivaju vrlo često ili gotovo svakodnevno odlaze preko granice i kupuju proizvode s oznakom “Made in Serbia” ili “Made in BiH” ne vodeći računa čiji državni proračun pune. Istodobno, oni koji prozivaju predsjednicu mogli su pronaći i niz drugih tema i pri tome naići na puno bolji i jači odjek u javnosti. Možda da su pitali o rezultatima dosadašnjeg mandata, u kojoj mjeri su ispunjena brojna predizborna obećanja i slično. Mogli su pitati i o rezultatima preseljenja Ureda u Vukovar, na otoke i u Gorski kotar i koliko je tada obećanih sastanaka održano kasnije na Pantovčaku. Poslije svega, građani Hrvatske su dodatno zbunjeni. Prema mišljenju jednih, to je samo još jedna slika trenutačnoga stanja u Hrvatskoj, gdje ništa ili gotovo ništa nije posloženo kako treba. Dovoljno je da budete jako glasni jer ćete tada sigurno privući medije, a tada je sve lakše. Uza sve to, posebno se vodi računa i da se ne uvrijedi biračko tijelo jer se nikada ne zna kada će ono ponovno zatrebati i u kojem broju. Oni drugi mogu biti sretni što je Hrvatima danas najveći problem to tko je proizvođač neke čokoladice.

Njih ne brine ni velika zaduženost, ni sve prazniji novčanici, ni nezaposlenost… Hrvatska i dalje živi dobrim dijelom u prošlosti, pri čemu stalno pogledavamo što se događa u tuđem dvorištu. Zaboravlja se na budućnost i potrebe mladih u koje se svakodnevno kunemo i ne razmišljamo o tome što ćemo im ostaviti. Nažalost, i oni koji bi trebali voditi računa o budućnosti svih nas izgleda da nemaju snage za to.     

>> 'Te čokoladice bit će zabilježene kao čokoladice srama. Nedopustivo i sramotno'

>> Predsjednica progovorila o srpskim čokoladicama: 'Nisam osobno provjeravala sadržaj košarica podijeljenih djeci'

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.