Čak 13 nesreća

Inspekcija bi trebala biti češće na terenu i raditi strože kontrole

Foto: Dino Stanin/PIXSELL
zrakoplovna nesreća Donji Lapac
Foto: Frane Šarić/Večernji list
zrakoplovna nesreća Donji Lapac
Foto: Dino Stanin/PIXSELL
zrakoplovna nesreća Donji Lapac
Foto: Dino Stanin/PIXSELL
zrakoplovna nesreća Donji Lapac
Foto: Dino Stanin/PIXSELL
zrakoplovna nesreća Donji Lapac
03.08.2015.
u 20:10
Četiri nesreće opće avijacije ove godine završile su sa smrtnim posljedicama
Pogledaj originalni članak

Pad zrakoplova kod Donjeg Lapca u ponedjeljak 13. je nezgoda ili nesreća opće avijacije u Hrvatskoj ove godine. U siječnju je pala jedrilica pokraj Sinja, a već je u veljači pri slijetanju u Međunarodnu zračnu luku Zagreb ozbiljnu nezgodu imao zrakoplov Piper koji je sletio na trup.

Isti tip zrakoplova sletio je na trup u ožujku u zračnoj luci u Čepinu. Zrakoplov Diamond, kojim je upravljao strani državljanin, sletio je na trup na zadarski aerodrom u travnju. U lipnju je pao zrakoplov RV 7 na letjelištu Zvekovac i tad su smrtno stradali pilot i putnik tog zrakoplova. Nakon nekoliko dana pao je avion Tucano-Ferrari kod Vodica, no nitko srećom nije poginuo.

Krajem lipnja na plažu Resnik pokraj Splita pao je zrakoplov LA4-200, a poginule su dvije osobe. Cessna je pak izletjela sa staze pri slijetanju 30. lipnja na Braču. U srpnju je avion Seawind izletio sa staze pri slijetanju u Lučkom. Avion PA-28-140 imao je pak nezgodu 30. srpnja na Malom Lošinju, a 1. kolovoza pao je Apollo Fox kod Daruvara kad su poginuli pilot i putnik.

Stručnjaci iz zrakoplovstva s kojima smo razgovarali kažu da bi zbog tako velikog broja nezgoda inspekcija Agencije za civilno zrakoplovstva trebala češće izlaziti na teren i strože kontrolirati održavanje zrakoplova, koji se dijelovi ugrađuju u njih, drže li se piloti propisanih procedura...

>> U radionici je sklopio zeleni hidroavion u kojem je pao pokraj Lapca

>> Jedna osoba poginula u padu zrakoplova: 'Nakon eksplozije cijela se kuća zatresla'

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

Avatar Honduras
Honduras
23:19 03.08.2015.

većina ovih nesreća nije uzrokovana tehničkim problemima nego greškama pilota. baš jednako kao i u automobilskim nesrećama. uz stalni porast broja auta i aviona, za očekivati je i povećan broj nesreća. bilo bi jako čudno da je drugačije. čista statistika.

Avatar Honduras
Honduras
23:33 03.08.2015.

zašto novinar ne usporedi ove brojke: koliko je slučajnih žrtava (poginulih ljudi koji ni na koji način nisu krivi za nesreću) u automobilskim nesrećama, a koliko u avionskim? koliko mi je poznato, niti u jednoj od ovih 13 avio nesreća nije ozlijeđen nitko na zemlji. a na cestama ginu deseci nevinih ljudi - samo zato što je netko na njih naletio. i sada ovaj novinar želi dokazati da su avio nesreće daleko veća opasnost od cestovnih??? i da treba jako postrožiti kontrole u avijaciji. a ne na cestama??? zaista bizaran pokušaj... i to bez ijedne činjenica.