Nova šoping meka

Arenu i Jarun mogla bi povezivati splav

Foto: ''
'AC10-2-0000'
Foto: ''
'gap1_nnn_unu_210810'
Foto: 'Zeljko Hladika/PIXSELL'
'20.08.2010., Zagreb Radovi na dovrsenju novog Arena centra na Lanistu su u punom jeku. Otvorenje novog trgovacko-zabavnog centra, tehnoloski najnaprednijeg u regiji planira se za 5. 11. 2010. Vlaho K
Foto: ''
'Dalmatia Court'
Foto: 'Zeljko Hladika/PIXSELL'
'20.08.2010., Zagreb Radovi na dovrsenju novog Arena centra na Lanistu su u punom jeku. Otvorenje novog trgovacko-zabavnog centra, tehnoloski najnaprednijeg u regiji planira se za 5. 11. 2010. Photo:
Foto: 'Zeljko Hladika/PIXSELL'
'20.08.2010., Zagreb Radovi na dovrsenju novog Arena centra na Lanistu su u punom jeku. Otvorenje novog trgovacko-zabavnog centra, tehnoloski najnaprednijeg u regiji planira se za 5. 11. 2010. Photo:
Foto: 'Zeljko Hladika/PIXSELL'
'20.08.2010., Zagreb Radovi na dovrsenju novog Arena centra na Lanistu su u punom jeku. Otvorenje novog trgovacko-zabavnog centra, tehnoloski najnaprednijeg u regiji planira se za 5. 11. 2010. Photo:
23.08.2010.
u 12:00
U Hrvatsku prvi put dolaze Gap, Monsoon, Zara Home te kino nove generacije Imax.
Pogledaj originalni članak

Dok šoping centri diljem Hrvatske uglavnom zjape prazni, na zagrebačkom Laništu, pored impozantne Arene, niče Arena centar, koji će svoja vrata javnosti otvoriti 5. studenoga. Kako sada stvari stoje, s rokovima neće biti problema, jer ovi su dosadašnji čak desetak dana uranili.

Ono što će mlade šopingholičarke posebno veseliti jest dolazak američkog brenda Gap u Hrvatsku. Tu je i Monsoon, vrhunski britanski lanac modnih dodataka, te Zara Home, trgovina pokućstvom brenda koji je u Hrvatskoj već vrlo popularan.

– U centru je 210 trgovina, a 20 posto je brendova koji prvi put ulaze u Hrvatsku ili prvi put ulaze kao monobrendovi. Od modnih brendova možda najveći uspjeh je dovođenje Gapa, prvi put u jugoistočnu Europu – kazuje Vlaho Kojaković, direktor Trigranita, tvrtke investitora u Arena Centar.

Ciljamo na zabavu

Iako su u Trigranitu svjesni trenutačne kupovne moći Hrvata, te činjenice da na isplativost moraju gledati dugoročno, za dio ponude centra se ne boje. Ponuda zabave u Arena centru bit će po mnogočemu drukčija, pa su investitori opravdano optimistični.

– Zabavnom dijelu bit će posvećena cijela jedna razina centra. Osim deset kinodvorana, bit će tu velika kuglana te playzona s bilijarom i sličnim zabavnim igrama. Svojevrstan dragulj u toj kruni bit će kino Imax – ističe Kojaković.

Lokacija je ono u što polažu puno nade kad se radi o posjetiteljima, a uz blizinu tramvaja, autobusa, pa čak i vlaka, investitori imaju u planu i potencijalnu buduću zagrebačku atrakciju.

– Želimo što učinkovitije povezati Jarun i Arenu, pa smo tako u pregovorima s Turističkom zajednicom o izgradnji splavi koja bi nam pomogla premostiti lijepu prepreku Savu – otkriva direktor Kojaković, dodajući da bi tako omogućili povezivanje dvaju potencijalnih mjesta za izlaske Zagrepčana u večernjim satima.

– Tako bi se moglo kombinirati između zabave u Areni, te zabave i gastronomije na Jarunu. Time će taj dio grada uistinu početi živjeti punim plućima te možda postati svojevrsni novi centar Zagreba.

Željno čekani parking

Upravo takve posjetitelje, više okrenute zabavi nego šopingu, u velikom broju očekuju u centru. Svatko tko se barem jednom suočio s potrebom parkinga u vrijeme koncerta u zagrebačkoj Areni znat će i te kako cijeniti mogućnosti koje će se izgradnjom ovog centra otvoriti. Ispod Arena centra, naime, bit će otvorena garaža sa 3000 parkirališnih mjesta. Još dodatnih 800 nalazit će se ispred centra i iza njega. No, neće nedostajati niti opcija za ubijanje vremena prije i poslije koncerata. Prostor najbliže Areni povezan je izravno s Arenom rampama, te je, kako kažu, humano uređen.

U centru je trenutačno zakupljeno oko 85 posto lokala, a ostatak bi mogao donijeti još koje veliko ime.

– Sada, tri mjeseca prije otvaranja, namjeravamo doseći 90 do 95 posto, a za neke ekskluzivnije lokacije pričekat ćemo brendove koji pokušavaju ući u Hrvatsku do 2012. godine.

Da kriza još nije gotova može se iščitati iz gotovo svih ekonomskih prognoza. No, u Trigranitu se ne boje suočiti s takvim problemom, nego planiraju u skladu s time.

– Kriza je prolazna, a ovakva građevina ostaje. Naravno da bi bilo bolje da smo još uvijek u svojevrsnom boomu, ali ovo je dugotrajno ulaganje. Svaki će vam ekonomist reći da se sve odvija u ciklusima. Trenutačno smo u grubom ciklusu koji još uvijek ide prema dolje. No, nadamo se svi da će taj ciklus 2011. ili 2012. godine doseći nekakvo dno, pa da će se sve pomalo stabilizirati. Istodobno, ovakve projekte moramo gledati kroz sljedćih 10, 15, 20 godina. Isto tako razmišljaju i zakupci – realno ustvrđuje Vlaho Kojaković.

Arena centar mogao bi tako krizu prebroditi upravo kroz zabavne sadržaje u stilu "za svakoga ponešto".

– Cilj je pozicioniranje kroz zabavu. Želimo jednostavno poručiti "iako vam nije do šopinga, dođite, imamo vam što ponuditi".

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 32

Avatar commentator
commentator
22:20 24.08.2010.

i P.S. dobro da je \"meka(na)\" da nije tvrda, jer inače bi ćovjek pomislio da su \'rvati prešli na muslimanstvo.

OB
-obrisani-
15:23 24.08.2010.

Kosovo: Svi ti \"centri\" su u vlasništvu stranaca koji nam prodaju stranu robu, a zaradu izvlače u strane zemlje. ------------------------ Pa to ti rade i Hrvati u BiH i Srbiji. Ja vas stvarno ne kužim. Toliko se zapetljate u toj filozofiji.

OB
-obrisani-
14:24 23.08.2010.

ispravak,Jarunsko jezero i pripadajući mu park