o reklamiranju turizma

Američki producent: Koja matematika! 200 posto više od ničega je – ništa

Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Peter Radovich Jr.
Foto: ''
Peter Radovich,twitter
29.08.2014.
u 08:19
Radovich je već ministru Lorencinu predlagao reklamu na Superbowlu
Pogledaj originalni članak

Peter Radovich Jr., višestruko nagrađivani američki producent i redatelj, sin hrvatskih emigranata, prozvao je na svom Twitteru hrvatsku vladu i Hrvatsku turističku zajednicu što ne ulažu više u oglašavanje na američkom tržištu te im ponudio svoju pomoć ako je žele. Ovom kreativnom direktoru programa CBS Sportsa i dobitniku 27 Emmyjevih nagrada nije bilo jasno zašto se hrvatska više ne oglašava, pogotovo jer su se njegovi prijatelji iz Sjedinjenih Američkih Država s kojima je nedavno bio u Hrvatskoj oduševili Lijepom Našom.

Pa to je 300 milijuna ljudi

– Šef Hrvatske turističke zajednice rekao mi je da se ne isplati oglašavati ovdje. Tristo milijuna ljudi. Bogata nacija. I ne isplati se – napisao je začuđeni Radovich, a na njegov tvit reagirala je i Vlada RH putem svog službenog profila.

– Hrvatska je 2014. u offline oglašavanje u Sjedinjene Američke Države uložila 205 posto više u odnosu na 2012. godinu – pišu iz Vlade, no Radovich odgovara da je “to odlično, no i da je 200 posto od gotovo ničega još uvijek gotovo ništa”.

– Kada budete spremni napraviti promjenu, ja sam spreman pomoći – uzvratio je Radovich, kojemu ovo nije prvi put da kritizira promidžbu hrvatskog turizma. Na posljednjem Weekend Media Festivalu u raspravi o turizmu s ministrom Darkom Lorencinom i bivšom čelnicom HTZ-a Meri Matešić, Radovich je kazao da je usluga u hrvatskom turizmu katastrofalna.

Kritizirao je i službeni slogan “Mediteran kakav je nekada bio” ustvrdivši da bi trebalo reklamirati poznatiji Jadran te kako potencijalnim mladim gostima ovaj slogan ništa ne znači jer ne znaju kakav je Mediteran nekada bio. Tada je predložio i da se ulože četiri milijuna dolara za 30 sekundi reklame na Superbowlu te zaključio da bi sutradan pola Amerike govorilo o Hrvatskoj, ali su mu iz HTZ-a objasnili da nemaju takav budžet, dok ga je ministar Lorencin zamolio da sredi neki popust.

SAD nije prioritetno tržište

U HTZ-u su nam rekli da Hrvatska iz godine u godinu bilježi povećan turistički promet s tržišta Sjeverne Amerike (SAD i Kanada), pa je tako lani zabilježeno 25% više dolazaka i noćenja s tržišta SAD-a. U prvih sedam mjeseci ove godine, dodaju, zabilježeno je 17% više dolazaka i 16% više noćenja iz SAD-a.

HTZ želi zadržati pozitivan trend dolazaka gostiju s ovog tržišta, ali objašnjavaju i da su za ulaganja u oglašavanje prioriteti postavljeni na tržišta od kojih se očekuje veći doprinos ukupnim rezultatima hrvatskog turizma, a tržište SAD-a u rezultatima hrvatskog turizma, mjereno brojem turističkih noćenja, doprinosi s približno 0,8 posto. Zato se HTZ, s obzirom na proračun od 15 milijuna eura raspoređenih na 18 tržišta, ipak više orijentira na europske zemlje.

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pozornosti?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 84

MA
madmax17
09:11 29.08.2014.

Bob Rock: "Povećao mi je plaću za duplo" Alan Ford: "Pa to je super! Zar nisi sretan?" Bob Rock: "Duplo od ništa je i dalje ništa"

DO
downunder
08:43 29.08.2014.

"Kritizirao je i službeni slogan “Mediteran kakav je nekada bio” ustvrdivši da bi trebalo reklamirati poznatiji Jadran" haha g. Radovichu bi trebalo objasniti da je Vlada konstantno u modu "region", zbog toga se ne reklamira Jadran nego širi "region" tj. Mediteran.

AN
Antiflašist
10:21 29.08.2014.

Godisnje kroz razne urede turistickih zajednica kako glavnog ureda te lokalnih turistickih zajednica prođe oko 560 MILIJUNA kuna, samo glavni ured hrvatske turisticke zajednice ima budzet preko 120 MILIJUNA kuna, a kazu da nemaju 20 milijuna kuna za rekalmu na superbowl-u ?. Naravno da nema, vecina toga se trosi na plačetine i razne beneficije, masu predstavnistva po kojima plaze partijski uhljebi, jednom rjecju prestrasno. ODMAH UKINUTI HTZ,HGK,HRT odnosno sve te mastodontske uhljeb firme, pa mile ti majke najvece firme u Hrvatskoj su uhljeb firme koje se financiraju iz prisilnog haraca, ovrhom pemzica i ostalih jadnika koji se ubijaju da bi prezivjeli a stoka nas sisa kao ovce.