Za svaku kupnju iznad 300 kuna Mercator utorkom kupcima daruje kupon za
deset posto popusta na kupnju sljedećeg utorka. Umirovljenici su jutros
u Konzumovim trgovinama na kupnju do 9 sati imali također desetpostotni
popust ako su predočili odrezak mirovine ili zdravstvenu iskaznicu.
Lesnina nudi namještaj s popustom od čak 60 posto...
Posebne akcije
Borba za svakog kupca trgovcima je stalan imperativ, no u kriznim se
uvjetima drastično zaoštrila. U posljednjem je tromjesečju 2008. godine
realan pad maloprodaje 3,2 posto, a nominalan je rast prema istom
razdoblju godinu prije jedva 0,5 posto. Tolikog usporavanja nije bilo u
posljednjih desetak godina. Stoga su akcije, popusti i sve moguće
pogodnosti za kupce izraženiji i masovniji nego ikada.
– U recesiji se smanjuju zalihe, a pojačava marketing na cijene ili
sofisticirani oblici privlačenja kupaca, kao što su kartice lojalnosti
koje nude velike prednosti – kaže konzultant Drago Munjiza. Trgovci su
u opakoj borbi s obrtnim kapitalom i otežano financiraju zalihe,
napominje. Najlakše je s dobavljačima dogovarati akcije, a njih je
stvarno more.
Posljednih su mjeseci kupci navikli pratiti TV reklame kojima se
oglašava što je vikendom na akciji u Getrou, Konzumu, Billi,
Mercatoru... Nema trgovine bez stalnih akcija, a sve su češće tzv.
happy hour, kada su u određenih nekoliko sati neki proizvodi jeftiniji.
Primjerice, svakodnevno je u Billi određeni proizvod na akciji –
četvrtkom pivo, subotom meso...
Baza podataka
I ovotjedni raspored u Plodinama poziva na kupnju pojedinih asortimana od 17 do 21 sat po cijenama nižim 25, 30 ili 40 posto.
Kupcima u Billi daruju popusne kupone – na određeni utrošeni iznos uz
predočenje tog kupona ostvaruje se popust od 20 ili 50 kuna, čime se
kupce motivira na ponovne dolaske.
Kupce privlače i karticama za skupljanje bodova i ostvarenje niza
pogodnosti, kao što su Mercatorova Pika, Getroova, Konzumov PlusCard...
Riječ je o engleskom modelu sofisticiranih kartica kojim se preko baze
podataka segmentiraju potrošači, pa im se onda šalju bonovi za posebne
popuste baš proizvoda koje najčešće kupuju. Drugi je model njemačkih
hard diskontera koji, poput Lidla, drastično smanjuju cijene proizvoda.
Trgovci se popustima i 'happy hourom' bore za kupce
Na pomolu novi raskol: Vučemilović već dala usmenu potvrdu HDZ-u? Pavliček: 'Odluke se svi moraju držati'
Na pomolu je raskol u još jednoj stranci. Nakon što je Marijan Pavliček rekao kako Suverenisti neće s HDZ-om, Vučemilović je poručila da ona u opoziciju s SDP-om i Možemo ne može. Navodno je HDZ-u dala i usmenu potvrdu, a Pavliček je poslije zaprijetio
Ubojita čestitka: Zašto je Anušić baš tako komentirao Vučićevu besmislenu želju da i Srbija kupi Rafale?
Hrvatskoj je stalo da se Srbija prestane baviti ratovima i mitovima pa, kad potroše 3 mlrd. eura za avione koji će biti slabiji od hrvatskih, shvatit će bit “čestitke”
Kolinda Grabar-Kitarović sutra slavi rođendan: Izdvojili smo 15 njezinih najboljih modnih kombinacija
Ovih dana neprestano kišete? Uzročnik nije samo pelud iz zraka, već i nametnik skriven u posteljini, tepihu i namještaju
Zdrav životni prostor ovisi o zraku koji udišemo, ali i o razini vlage kojoj smo svakodnevno izloženi. Idealna razina je od 40 do 60 posto vlažnosti, no često je ovaj raspon gotovo nemoguće održati.
Jednu grešku kod proljetnog čišćenja svi radimo, a oduzima nam više vremena i energije
Inflacija, poskupljenje hrane i potrepština za svakodnevnu upotrebu teme su koje nas svakodnevno dočekuju i pogađaju sa svih strana. Dio naše svakodnevice je pažljivo gledanje na svaki cent, a odlazak u trgovini više nije bezbrižna aktivnost, već prethodno pomno planiranje popisa za kupovinu.