Žarko Knego

Vodi obiteljsku tvrtku s 40 zaposlenika, a u slobodno vrijeme je sjajan vozač i prvak Hrvatske

Foto: privatne fotografije
Utrke
Foto: privatne fotografije
Utrke
Foto: privatne fotografije
Utrke
14.08.2022.
u 13:45
- Nije lako uskladiti sve i voziti protiv profesionalnih vozača i dostići njihove standarde. Važno je znati da, nažalost, utrke nisu moj posao. Vodim obiteljsku tvrtku od 40 zaposlenih koja se prostire po cijeloj Hrvatskoj i to mi oduzima najviše vremena
Pogledaj originalni članak

Hrvatska je konačno došla na svoje kada su auto-moto utrke u pitanju. Osim što već dvije godine održava utrku WRC-a, ove godine može se pohvaliti i činjenicom da ima oformljen tim za TCR natjecanja Istočne Europe. U sklopu kluba Dubrovnik Racing, nastao je tim TCR Team Dubrovnik.

Čovjek koji je jedini Hrvat u tom natjecanju zove se Žarko Knego.

- Auto Klub Dubrovnik je prilično velik za hrvatske pojmove. Jedan smo od najstarijih klubova u Hrvatskoj i definitivno smo najuspješniji klub u zemlji. Tradicija Autosporta u Dubrovniku je prilično duga, više od 40 godina i imali smo sjajne vozače u prošlosti kao što su Niko Pulić i Dubravko Čikor, a u zadnjih 15 godina ima dosta uspješnih vozača trenutačno u klubu, braća Franić (Maro i Đivo) dobitnici su Zlatnih kaciga za uzastopna osvajanja titula državnih prvaka, Đivo na brdskim, a Maro na kružnim trkama. Kao klub osvojili smo većinu prvenstava u Hrvatskoj, najviše u kružnim i brdskim utrkama. Osim ekipnih prvenstava tu su i brojni pojedinačni naslovi u svim disciplinama auto utrka - rekao je Knego u jednom intervjuu.

Inače, osim što je vozač, on je i poslovni čovjek, vodi obiteljski posao.

- Nije lako uskladiti sve i voziti protiv profesionalnih vozača i dostići njihove standarde. Važno je znati da, nažalost, utrke nisu moj posao. Vodim obiteljsku tvrtku od 40 zaposlenih koja se prostire po cijeloj Hrvatskoj i to mi oduzima najviše vremena i ne preostaje mi puno da se fokusiram na utrke. Većinu slobodnog vremena nastojim iskoristiti za utrke i pripreme, ali s obzirom da živim u Dubrovniku koji je 700 kilometara udaljen od najbliže staze na Grobniku, u ovakvim okolnostima nije lako spojiti privatni posao i utrke. Zbog navedenog, moj cilj za sezonu 2022. je biti oko petog mjesta. Prilično sam realan i nije lako očekivati da mogu parirati profesionalnim vozačima, ali bio bih vrlo sretan da na kraju sezone budem oko petog do osmog mjesta.

Inače Žarko je prvak Hrvatske na brdskim stazama 2013. i 2015., prvak Hrvatske na kružnim stazama iz 2017., 2018. i 2021., klupski prvak Hrvatske s AK Dubrovnik Racing klubom 2011., 2012., 2013., 2015., 2016., 2017., 2018., 2019., 2020. i 2021. te sudionik natjecanja TCR Eastern Europe 2019., 2020. i 2021.

Ove je godine jedini Hrvat u prvenstvu TCR Eastern Europe, vrlo jakom natjecanju na odličnim stazama diljem srednje i istočne Europe.

- Natječemo se i na kružnom prvenstvu Hrvatske i EE TCR. Dubrovnik racing je velika zajednica vozača, tehničara, redara i entuzijasta koji se okupljaju oko moto sporta u Dubrovniku. Naš predsjednik je gospodin Juraj Popović koji je poznati FIA tehničar. Prošle godine bio je dio tehničkog tima tijekom WRC-a u Zagrebu i Formule 1 u Austriji gdje je bio posvećen nadzoru tima natjecatelja broj 44 – Lewisa Hamiltona.

S Knegom rade glavni mehaničar Željko Posavec, mehaničari Tomislav Srbljinović i Maroje Batina, a mi smo popričali s team managerom i trkaćim inženjerom Miroslavom Rastovićem.

- Tim funkcionira izvrsno, po brzini vozača i profesionalnosti spadamo u europski i svjetski vrh, dobili smo i pozivnicu za Svjetsko prvenstvo prema tome znači da smo prepoznati od kolega da dobro radimo - kaže nam Rastović koji pojašnjava:

 - TCR je homologacija auta za takva natjecanja koja su trenutačno najpopularnija na svijetu za vozače i timove koji se natječu s touring automobilima.

Ove je sezone hrvatski tim prve bodove osvojio u Poljskoj kada je došao do 10. i 7. mjesta u utrkama (1 bod iz prve i 6 bodova iz druge utrke, ukupno 7). I u Hrvatskoj, na Grobniku, Knego nije bio loš, u prvoj utrci borio se za prvo mjesto, a onda mu je plan poremetio kvar pumpe goriva pa je morao odustati.

Ono što mu slijedi je natjecanje u Slovačkoj od 20. do 21. kolovoza. Tamo se nada novim bodovima i utrci bez mehaničkih kvarova.

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.