U 13 sati na nekoliko prodajnih mjesta u Splitu počelo je ludilo zvano Barcelona. Utakmica se igra 23. srpnja, ali čim je počela prodaja ulaznica, stvorili su se redovi. U Spaladium areni u redu je čekalo stotinjak ljudi. Prvi je stigao 79-godišnji Augustin Mitar iz Trogira, i kada je kupio ulaznice postao je najsretniji na svijetu.
Pretplata se isplati
– Došao sam u 10.15 sati, nisam želio prepustiti ništa slučaju. Kupio sam ulaznice za unuke Tina i Šimu. Žive u Bjelovaru, no pravi su navijači Hajduka i nisu željeli propustiti tu utakmicu. Nije bitno koliko stoje ulaznice, za njih mi nije teško dati! Ja sam stari navijač Hajduka, još davno išao sam na utakmice i u Niš, bilo je to vrijeme kada je Hajduk kupovao Dragana Holcera – kazao je Mitar.
Mladen Orlić bio je drugi u redu. Sin i on cijelu godinu uživat će na Hajdukovim utakmicama lišeni svih briga oko kupnje. Čak je donio i skicu stadiona, zna točno koja mjesta na istočnoj tribini želi.
– Isplati se kupiti pretplatu, zaista je povoljno. Ukupno ću platiti 1700 kuna, ali to je za cijelu sezonu. Zamislite da izvučemo Crvenu zvezdu u 3. pretkolu Europske lige. Bit će navala na ulaznice, a ja ću biti miran – uzbuđeno je govorio Mladen.
Još da dođe Joe...
Ivan Matković je, kaže, dvadesetak godina na svetoj tribini. Misli na sjever, a Barcelonu nije želio propustiti.
– Još da kupimo Josipa Šimunića, onda ću uzeti i pretplatu! Ma, koji novac, za Hajduk se i život daje ako treba! I nije ovdje Barcelona važna, mi ćemo pobijediti u toj utakmici! Europski prvaci past će u Poljudu – rekao je Matković.
Tako je bilo ispred Spaladium arene. Dugačak red bio je i ispred Poljuda. A pravo prvokupa imali su pretplatnici od prijašnjih sezona. Prvi sretnik bio je Slavko Giljan iz Solina.
– Pretplatnik sam od 1977. Nije to skupo, da je skupo ne bih ni uzimao pretplatu. Nadam se boljem Hajduku u sljedećoj sezoni, očekujem da kupi Šimunića. Hajduku treba autoritet starijeg igrača – kaže Giljan.
Ulaznice stoje od 300 do 850 kuna, u prvih sat vremena prodano ih je tisuću, uz još tisuću zahtjeva internetom iz cijele Europe, Sj. Amerike i Australije. Otišlo je i 30 najskupljih ulaznica, za ložu B, koje stoje 2500 kuna!
ne piše podatak koliko je prodano u drugom satu