S 300 km/h udarali u zidove

Čudo na 24 sata Le Mansa, iz smrskanih vozila izišli neozlijeđeni

Foto: 'STEPHANE MAHE'
'Safety crew members help Britain\'s Allan Mcnish after he crashed with his Audi R18 TDI during the Le Mans 24-hour sportscar race in Le Mans, central France June 11, 2011. The Audi R18 TDI number 3 w
Foto: 'REGIS DUVIGNAU'
'Drivers run to their cars at the start of the Le Mans 24-hour sportscar race in Le Mans, central France June 11, 2011. REUTERS/Regis Duvignau (FRANCE - Tags: SPORT MOTOR RACING)'
Foto: 'STEPHANE MAHE'
'Competitors drive their cars during the Le Mans 24-hour sportscar race in Le Mans, central France June 11, 2011. REUTERS/Stephane Mahe (FRANCE - Tags: SPORT MOTOR RACING)'
Foto: 'JEAN-FRANCOIS MONIER'
'A picture taken on June 11, 2011 shows the mangled wreckage of an Audi R18 TDI N1 after German Mike Rockenfeller crashed in Le Mans western France, during the 79th edition Le Mans 24 hours endurance
Foto: 'STEPHANE MAHE'
'A safety crew member looks at the Audi R18 TDI drived by Britain\'s Allan Mcnish after he crashed during the Le Mans 24-hour sportscar race in Le Mans, central France June 11, 2011. The Audi R18 TDI
12.06.2011.
u 16:00
Gledao sam smrti u oči, a nakon svega mogu samo reći hvala Audijevim konstruktorima što su napravili tako izdržljiv bolid, rekao je nakon nesreće vozač Audija McNish
Pogledaj originalni članak

Dva velika čuda, tako bi se mogle opisati dvije teške nesreće na ovogodišnjoj utrci 24 sata Le Mansa, u kojima samo velikom srećom nije bilo smrtnih posljedica.

Nije prošao ni prvi sat utrke, a na Circuit de la Sartheu došlo je do teške nesreće u kojoj se Audijev vozač Allan McNish zabio u zid. Udario je u Ferrarijev bolid, zavrtio se, a zatim pogodio u zaštitnu ogradu, da bi se njegov audi R18 TDI doslovce raspao. Gume i dijelovi letjeli su visoko u zrak, a samo srećom nitko nije stradao. McNish se izvukao iz bolida i odšetao, a suci i fotoreporter koji su stajali kraj piste nisu bili ni svjesni da su im iznad glava letjeli smrtonosni projektili.

Samo nagnječenje ramena

– Gledao sam smrti u oči, nakon svega mogu samo reći veliko hvala Audijevim konstruktorima što su napravili tako izdržljiv bolid – rekao je McNish.

Nekoliko sati nakon McNishove, dogodila se još puno teža nesreća, i to opet Audijevu vozaču. Mike Rockenfeller na najbržem je dijelu staze, pri brzini od 300 km/h, udario gotovo izravno u zid. Vozilo s rotirkama i vatrogasci odmah su otišli na stazu, a u boksu su se svi primili za glavu i pomislili na ono najgore... No, onda je iz potpuno neprepoznatljivog bolida izišao Rockenfeller. A samo nekoliko minuta kasnije bolid je eksplodirao.

– Nevjerojatno kakvu je sreću imao. Ima tek nagnječenje ramena – izvijestio je glasnogovornik momčadi.

Oba puta s Ferrarijem

Zanimljivo, u oba slučaja Audijevi su se vozači sudarili s Ferrarijevima.

Inače, utrka 24 sata Le Mansa vozi se od 1923. godine, a obilježilo ju je nekoliko teških nesreća u kojima je poginuo 21 vozač. Najcrnja je bila 1955. godina, kada je poginuo vozač Pierre Levegh i više od 80 gledatelja. Posljednja teška nesreća koja je završila smrću dogodila se u svibnju 1997. kada je život izgubio Francuz Sebastien Enjolras.

Srečković McNish je sam izišao iz automobila, u stravičnom sudaru prošao je bez ikakve ozljede

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.