Kada se spoje nostalgični trenuci iz djetinjstva, prijateljstvo koje inspirira i modni brend koji duboko vjeruje u vrijednosti — nastaje kampanja koja ne prolazi nezapaženo. Upravo to donosi najnovija kolekcija Lunilou u suradnji s Mateom Kovačićem i Joškom Gvardiolom – dvojicom vrhunskih nogometaša i prijatelja, ali i uzora jednoj cijeloj generaciji mladih.
Nova Lunilou kolekcija donosi povratak u djetinjstvo i slavi uspjeh kroz trud, odricanje i prijateljstvo.
Retro kampanja vizualno i emocionalno evocira vrijeme kada su dani bili ispunjeni jednostavnim radostima: igranjem videoigara na starim konzolama, gledanjem nogometa na CRT televizorima i obiteljskim ritualima koji su stvarali neizbrisiva sjećanja. Scenografija je pažljivo osmišljena da vjerno dočara duh kasnih 90-ih i ranih 2000-ih, s naglaskom na osobnu priču i iskrene emocije. Kreativno vodstvo ove kampanje preuzela je Izabel Kovačić, vlasnica brenda Lunilou, koja je kroz svaki kadar vješto ispričala priču o odrastanju, prijateljstvu i vrijednostima koje ostaju. Kombinacijom estetike, emocije i stila, Izabel je uspjela stvoriti atmosferu koja nas vraća u vrijeme kada je sve bilo jednostavnije, a snovi su se gradili strpljivo i iskreno.
Jer, Lunilou nikada ne stvara kampanje bez poruke.
Svaka kolekcija prati autentičnu priču — o obitelji, o snovima, o putovanju, o vrijednostima koje nas oblikuju. Za Lunilou, odjeća nije samo stvar izgleda, već i osobnog identiteta. Kampanja s Mateom i Joškom naglašava važnost toga da ostaneš vjeran sebi, te odaje počast svim onim "nevidljivim" trenucima iza velikih uspjeha – treninzima po kiši, odricanjima, podršci bližnjih i svakodnevnim malim pobjedama.
“Nije bilo lako, ali nikada nisam zaboravio zašto sam počeo. Ova kampanja me vratila na početke i podsjetila koliko je važno ostati vjeran sebi,” poručuje Mateo Kovačić, čija skromnost i posvećenost nogometu ostaju njegova najveća snaga.
“U svakom uspjehu, najviše znače ljudi koji su s tobom od početka. Snimanje s Mateom bilo je kao povratak u dane kad je sve bilo igra — i to je ono što me najviše inspirira,” dodaje Joško Gvardiol.
Kolekcija za proljeće/ljeto 2025. nosi sve karakteristike brenda: bezvremenski krojevi, neutralna paleta boja i 100% prirodni, certificirani materijali koji jamče udobnost, dugotrajnost i održivost. Ključni komadi uključuju pamučne oversized majice i kratke hlace, sportske čarape s logotipom LNL i funkcionalne torbe — idealne za svakodnevicu, ali s karakterom.
Za Lunilou je moda produžetak stava, a ova kampanja jasno poručuje: budi dosljedan sebi, njeguj odnose, čuvaj planet i nikada ne zaboravi zašto si počeo.
FOTO U ovoj ulozi još niste vidjeli Matea Kovačića i Joška Gvardiola: Povratak u dane kad je sve bilo igra
FOTO Okupili se europski čelnici: Pogledajte tko je sve stigao u Bruxelles, tu je i Zelenski
Ukrajinski predsjednik Volodimir Zelenski sudjeluje na summitu kako bi dodatno pritisnuo saveznike na kompromis
FOTO Maja Šuput na koncert 'Želim život' stigla u posebnoj pratnji, evo djelića atmosfere
FOTO Ovako se Nives Celzijus mijenjala kroz godine, danas slavi 44. rođendan
Ovo je jedna od najvažnijih investicija današnjice, počastite se već ovog Božića
Hrvatska ima ono o čemu ostatak Europe sanja i još ga ne koristimo dovoljno