KONKURENCIJA Novi napitak, koji pakiranjem podsjeća na cedevitu, ulazi na tržište

Šestak LEROvitom napao Tedeschijevu CEDEVITU

16.04.2009.
u 17:43
Pogledaj originalni članak

Od početka travnja u ugostiteljskim objektima nudi se novi Podravkin instant-napitak lero vita. Okusom pokušava konkurirati cedeviti, a jako joj nalikuje dizajnom pakiranja. Dapače, na prvi pogled svatko bi se lako zbunio, jer im je dizajn gotovo istovjetan.

Instant-napitak u pakiranju od po 15 grama za sada će se nuditi samo u kafićima i restoranima, a u Podravki kažu da još razmišljaju hoće li praviti i veća pakiranja koja bi se prodavala u trgovinama. Taj novi napitak u biti je zamjena za Podravkinu staru ponitu.

– Već dugo u svom asortimanu imamo instant-napitak pod imenom ponita, međutim kako kod nje nije bio idealno pogođen omjer elementa 4P, odlučeno je da se pokrene projekt novog instant-napitka pod potpuno novim imenom i novim marketinškim miksom koji je prilagođeniji današnjem potrošaču – objašnjavaju u Podravki.

Na tom projektu, kažu, rade već dulje, a završili su ga krajem prošle godine. Iako je proizvod na tržištu tek nekoliko tjedana, već sada, poručuju iz Podravke, mogu reći da je izuzetno tražen i da su njihovi kapaciteti od dana izlaska na tržište neprestano zaposleni.

Jednako zadovoljstvo svojim novim proizvodom, cedevitom GO! koja je na tržištu od veljače, izražavaju i u Grupi Atlantic. Cedevita u inovativnom pakiranju, u čiji su razvoj u posljednjih šest godina uložili 75 milijuna kuna, unatoč dosta visokoj cijeni navodno se dobro prodaje. Iako smo tražili neke konkretnije podatke o prodaji tog napitka, nismo ih uspjeli dobiti.

– Izuzetno smo zadovoljni reakcijom potrošača i dosadašnjom prodajom cedevite GO! – tvrdi Tomislav Matusinović, izvršni direktor za odjel Zdravlje i njega u Atlanticu.

– Cedevita je već desetljećima predvodnik trendova i lider u konkurentskom okruženju – kaže Matusinović na upit plaši li ih konkurencija.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr