Godišnje građani Zagreba iz proračuna javni gradski prijevoz financiraju sa 750 milijuna kuna. No ZET i dalje godinu završava s gubicima koji se mjere u milijardama kuna, a većinom odlaze na plaćanje rata kredita i leasinga za preplaćene tramvaje na koje potrošeno više od dvije milijarde kuna. Direktor Baričević već mjesecima naglašava da se usluga kojom se građani koriste mora platiti, no očito je zaboravio da je ta usluga već plaćena – iz 18 posto prireza i poreza koji se Zagrepčanima svaki mjesec odvaja od njihovih plaća. ZET je 2011. prevezao oko 289 milijuna putnika, a prema finacijskom izvješću na prodaji karata zaradili su tek 319 milijuna kuna pa ispada da su na svakom putniku dobili tek kunu. Dok se neki putnici švercaju iz uvjerenja, drugi jer jednostavno novca nemaju bez obzira na to jesu li zaposleni ili ne, umjesto da građani raspolažu svojim vlasništvom, sada će ZET postati još represivniji.
Kolumna
Sada će kontrolori postati još represivniji
Direktor Baričević već mjesecima naglašava da se usluga kojom se građani koriste mora platiti, no očito je zaboravio da je ta usluga već plaćena – iz 18 posto prireza i poreza
Fani Kerum nekad i sad: Kako se poznata Splićanka mijenjala tijekom godina
OBITELJSKA IDILA
FOTO Tko je tajanstvena snaha Jadranke Kosor? Podarila joj je unuka i jako su bliske
U našoj galeriji pogledajte kako izgleda Matea Škopljanac.
jeste li među njima?
Sudbina im sprema veliki preokret: Ovim horoskopskim znakovima život će se promijeniti iz temelja u 2026.
Je li na pomolu rješenje koje će spasiti male i srednje tvrtke?
Glas generacije
Iz najveće životne borbe rodila se platforma koju Hrvatice obožavaju: ‘Ne glorificiramo poduzetništvo jer ima prednosti i mane’
Ovi impact poduzetnici jedni su od finalista programa ‘Pokreni nešto svoje’, a njihova posebnost je što su posao pokrenuli iz vlastitih životnih uvjerenja