4 sastojka u receptu

Zbog ove reklame nećete tako brzo mijenjati program

Foto: Promo
Becks
Foto: Promo
Becks
Foto: Promo
Becks
Foto: Promo
Becks
23.09.2014.
u 11:27
Hrvatska agencija BBDO Zagreb dobila je paket promocije piva Beck's
Pogledaj originalni članak

Marketinška agencija BBDO Zagreb na međunarodnom je natječaju kompanije Molson Coors Europe, u čijem sastavu djeluje i Zagrebačka pivovara, osvojila projekt promocije piva Beck's.

Ovo je prvi put da se na prostoru središnje Europe televizijski spot za jedan od najsnažnijih svjetskih pivarskih brendova snima neovisno o globalnom timu u Bremenu.

Stariji tekstopisac u agenciji BBDO Zagreb, Ivo Payer, autor je ideje spota kojom se želi poručiti da nitko ne mora mijenjati sebe da bi živio život kakav želi.

Ta ideja izravno je povezana s vrijednostima brenda Beck's, koji je već više od 140 godina vjeran svojoj originalnoj recepturi i proizvodnji piva sa samo četiri sastojka.

Zato je i radnja spota podijeljena u četiri segmenta: snimanje filma (u samo četiri scene), stvaranje modne ikone (sa samo četiri komada odjeće), vrhunska plesna izvedba (u samo četiri pokreta) i - savršeno pivo sa samo četiri sastojka.

Foto: Promo

Spot je sniman na četiri lokacije u Hrvatskoj, tijekom četiri dana, a u njegovoj proizvodnji sudjelovalo je ukupno 122 ljudi. Režirao ga je Istok Tornjanski, snimio Igor Vuković, a producirala tvrtka VAL Produkcija.

Za šminku je bila zadužena Simona Antonović, za kostime Nataša Svekler, a za fotografiju Tomislav Dolenec. U spotu su angažirani modeli modnih agencija Midikenn, Talia Model i Fox.

Cijeli proces oko odabira agencije i snimanja spota trajao je šest mjeseci, a emitiranje u Hrvatskoj počinje tijekom rujna.

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.