Foto: Thinkstock Maline
1. MALINE - Maline su bomba vitamina, vlakana i antioksidansa, spremna eksplodirati u vašem organizmu. One pomažu pri gubitku težine, sprečavaju nastanak raka i štite vid od makularne degeneracije. Evo savjet: možete ih zamrznuti i jesti kad god želite jer ne gube hranjiva svojstva. 
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL Kupine
2. KUPINE - Kupine su dobar izvor vitamina C, vitamina K i antioksidansa. One poboljšavaju imunološki sustav, smanjuju rizik od bolesti srca, pomažu vašoj koži, očima i kostima. 
Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL Dinja
3. DINJA CANTALOUPE - Ovaj tip dinje poznat je po privlačnoj aromi i niskom udjelu kalorija. Prepun je vitamina A, C i beta-karotena. Budući da je bogata kalijem, grickanje dinje normalizira otkucaje srca i šalje kisik u mozak stvarajući osjećaj opuštenosti.
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL Trešnje
4. TREŠNJE - Tko ne uživa u zdjeli trešanja? Zbog melatonina ovo supervoće može poboljšati vaš san, smanjiti bol u zglobovima i spriječiti dijabetes. Preporučuje se studentima budući da su trešnje poznate po pozitivnom utjecaju na pamćenje. 
Foto: Thinkstock Ananas
5. ANANAS - Rezanje ananasa često predstavlja popriličan izazov, ali vrijedi truda. Ovaj popularni tropski plod prepun je vitaminima i mineralima, uključujući vitamin A, vitamin C, kalcij, fosfor i kalij, koji mogu spriječiti prehladu i jačati kosti. 
Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL Breskve
6. BRESKVE - Ljetno voće koje je mnogima omiljeno puno je vitaminima, minerala i antioksidansa. Breskve su dobre za vid i kožu. Također pomažu u borbi protiv toksina i dodatnih kilograma. Baš kao i nektarina, niskog je udjela kalorija.
Foto: Thinkstock Šljive
7. ŠLJIVE - Ovo ljubičasto voće utažit će vašu glad, bilo kao međuobrok ili kao zamjena za čokoladice i ostale "slatke" artikle. Šljive utječu na bolje pamćenje i jačaju kosti. Možete ih konzumirati tijekom cijele godine, najčešće u obliku suhog voća.
Foto: Matija Habljak/PIXSELL Jagode
8. JAGODE - Ovo sitno voće izvrstan je izvor vitamina C, kalija, vlakana i antioksidansa. Šalica jagoda dnevno pomoći će vašem imunološkom sustavu, smanjiti kolesterol i regulirati krvni tlak. Pune su vitamina C koji je dobar  za vaše oči, sprečava razvoj mrene i poboljšava elastičnost kože.
Foto: Thinkstock Lubenica
9. LUBENICA - Kraljica ljetnog voća! Lubenice su pune kalija, antioksidansa, karotenoida, ugljikohidrata, vitamina A, B6 i C, kalcija, tiamina, natrija, zdravih proteina i vlakana. Nekoliko kriški na dan mogu spriječiti srčani udar, različite vrste raka, probavne probleme, slab vid i gubitak kose. 

Ove 'ljetne' namirnice prave su ljekovite bombe

11. 06. 2018. u 09:26 0
Ovo sitno voće izvrstan je izvor vitamina C, kalija, vlakana i antioksidansa. Šalica jagoda dnevno pomoći će vašem imunološkom sustavu, smanjiti kolesterol i regulirati krvni tlak. Pune su vitamina C koji je dobar za vaše oči, sprečava razvoj mrene i poboljšava elastičnost kože.

1. MALINE - Maline su bomba vitamina, vlakana i antioksidansa, spremna eksplodirati u vašem organizmu. One pomažu pri gubitku težine, sprečavaju nastanak raka i štite vid  od makularne degeneracije. Evo savjet: možete ih zamrznuti i jesti kad god želite jer ne gube hranjiva svojstva. 

2. KUPINE - Kupine su dobar izvor vitamina C, vitamina K i antioksidansa. One poboljšavaju imunološki sustav, smanjuju rizik od bolesti srca, pomažu vašoj koži, očima i kostima. 

3. DINJA CANTALOUPE - Ovaj tip dinje poznat je po privlačnoj aromi i niskom udjelu kalorija. Prepun je vitamina A, C i beta-karotena. Budući da je bogata kalijem, grickanje dinje normalizira otkucaje srca i šalje kisik u mozak stvarajući osjećaj opuštenosti.

4. TREŠNJE - Tko ne uživa u zdjeli trešanja? Zbog melatonina ovo supervoće može poboljšati vaš san, smanjiti bol u zglobovima i spriječiti dijabetes. Preporučuje se studentima budući da su trešnje poznate po pozitivnom utjecaju na pamćenje. 

5. ANANAS - Rezanje ananasa često predstavlja popriličan izazov, ali vrijedi truda. Ovaj popularni tropski plod prepun je vitaminima i minera, uključujući vitamin A, vitamin C, kalcij, fosfor i kalij koji mogu spriječiti prehladu i jačati kosti. 

6. BRESKVE - Ljetno voće koje je mnogima omiljeno puno je vitaminima, minerala i antioksidansa. Breskve su dobre za vid i kožu. Također pomažu u borbi protiv toksina i dodatnih kilograma. Baš kao i nektarina, niskog je udjela kalorija.

7. ŠLJIVE - Ovo ljubičasto voće utažit će vašu glad, bilo kao međuobrok ili kao zamjena za čokoladice i ostale "slatke" artikle. Šljive utječu na bolje pamćenje i jačaju kosti. Možete ih konzumirati tijekom cijele godine, najčešće u obliku suhog voća.

8. JAGODE - Ovo sitno voće izvrstan je izvor vitamina C, kalija, vlakana i antioksidansa. Šalica jagoda dnevno pomoći će vašem imunološkom sustavu, smanjiti kolesterol i regulirati krvni tlak. Pune su vitamina C koji je dobar  za vaše oči, sprečava razvoj mrene i poboljšava elastičnost kože.

9. LUBENICA - Kraljica ljetnog voća! Lubenice su pune kalija, antioksidansa, karotenoida, ugljikohidrata, vitamina A, B6 i C, kalcija, tiamina, natrija, zdravih proteina i vlakana. Nekoliko kriški na dan mogu spriječiti srčani udar, različite vrste raka, probavne probleme, slab vid i gubitak kose. 

Adventska šopingmanija
Vodič kroz najoriginalnije božićne darove za koje nećete morati izdvojiti pravo bogatstvo
pogledajte na vecernji.hr

Još nije ostavljen niti jedan komentar! Pokrenite raspravu!

Komentirajte
Vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice vecernji.hr kliknite na "Slažem se".