nova kolekcija

U H&M na Cvjetnom stiže odjeća koju nosi Lisbeth Salander

Foto: Andreas Sjödin/HM
U H&M na Cvjetnom stiže odjeća koju nosi Lisbeth Salander
13.12.2011.
u 16:28
U trgovine u srijedu stiže kolekcija Dragon Tattoo koju potpisuje kostimografkinja američke ekranizacije Larssonove uspješnice
Pogledaj originalni članak

Lisbeth Salander osvojila je svijet svojom jedinstvenom pojavom u književnom svijetu ovjekovječena pismom pokojnog Stiega Larssona čija je trilogija "Millennium" poharala top-ljestvice najprodavanijih knjiga. Nakon švedske ekranizacije Hollywood nije želio propustiti priliku za punjene džepa pa je snimljena i američka inačica.

Film "Djevojka s tetovažom zmaja" (kod nas je prvi dio trilogije preveden izvorno sa švedskog u "Muškarci koji mrze žene", op. a.) potpisuje majstor zanata David Fincher, a lik osebujne antiheroine utjelovila je Rooney Mara. Slatku djevojku iz susjedstva u ekranizaciji je do neprepoznatljivosti dovela kostimografkinja Trish Summerville.

Koliko je buntovnica s izoštrenim i pomalo pomaknutim osjećajem za pravdu vjerna maestralno osmišljenom književnom liku, prosudit će gledatelji. No, dobra je vijest da će se i Hrvatice odjećom moći približiti junakinji.

U zagrebačku prodavaonicu švedskog H&M-a na Cvjetnom trgu u srijedu, naime, stiže kolekcija Dragon Tattoo koju potpisuje upravo kostimografkinja Summerville. Trideset komada u isprano crnoj boji, tamnobordo, sivoj i prljavobijeloj na policama će se naći u 180 H&M-ovih trgovina širom svijeta, a riječ je o komadima koji prate estetiku L. Salander. Uz osnovne komade poput poderanih t-shirt majica, tajica te kožnatih jakni, tu su i nakit te cipele.

– Njezin je izgled zaista stvaran, s komadima odjeće koji karakteriziraju lik. Posebno se to vidi na primjeru kožnate jakne koju Lisbeth koristi kao štit u obrani protiv svijeta. Htjela sam da kolekcija održava esenciju same Lisbeth, kao i njezinu neprikosnovenu snagu pomiješanu s pomaknutom modom. Mislim da sam uspjela i jako sam zadovoljna rezultatom – kazala je dizajnerica.

Misao vodilja bila joj je stvoriti kolekciju u kojoj će svaka žena moći za sebe pronaći komad koji će savršeno upotpuniti njezin vlastiti stil.

 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.