Kupnja iz naslonjača

Transakcije preko mreže štede vrijeme, živce i novac kupaca

Transakcije preko mreže štede vrijeme, živce i novac kupaca
08.11.2010.
u 11:13
Mladi zaposleni ljudi najčešće se upuštaju u pustolovinu kupovanja iz vlastita naslonjača i tako štede vrijeme
Pogledaj originalni članak

Praktično, jednostavno, bez gužvi i stajanja u redovima, dostava na kućna vrata, samo su neke prednosti kupnje preko interneta koja je sve popularnija kod nas, osobito kod mlađih zaposlenih ljudi koji se redovito služe internetom. Istraživanje GfK provedeno u prosincu prošle godine pokazuje da se internet najčešće koristi kod kuće (83% korisnika), i to u svrhu pretraživanja, informiranja o dnevnim događajima te zbog elektroničke pošte, a devet posto korisnika internetom se služi i za kupnju. 

Na mrežu i - po gablec 

– Kupujem redovito preko interneta zbog praktičnosti i udobnosti, a i cijela ponuda je na jednom mjestu. Od turističkih aranžmana do karata za koncerte. Naručujem i namirnice i sviđa mi se takva usluga, a na poslu preko interneta kupujem i gablec – kaže 31-godišnja Zagrepčanka Vanja Mičić. 

Prema podacima domaćih trgovina koje nude mogućnost kupnje preko interneta, takav posao raste u prosjeku čak 30 posto. 

Kupuju uglavnom mlađi 

– Mjesečno imamo oko 30 posto novih kupaca. Najčešće su to internetski korisnici od 20 do 45 godina koji vjeruju u on line kupnju. Prosječno mjesečno imamo oko 60 redovitih korisnika, a prosječna transakcija je oko 250 kuna – ističe Toni Čaleta iz Lusha. 

Korisnici, a i trgovci kao glavnu prednost takve kupnje ističu uštedu vremena te udobnost kupovanja iz vlastitog doma. 

– Bilježimo stalan porast korisnika. U listopadu smo imali 38% korisnika više nego u rujnu. Imamo velik broj korisnika upravo iz poslovnog svijeta te nerijetko dostavljamo haljine, odijela ili cipele u urede, kao i ženama s djecom koje su angažirane oko doma, pa im internetska kupnja omogućuje svojevrstan komoditet – ističu u Nicolas online storeu. 

Kupnja hrane preko interneta postaje sve omiljenija Hrvatima. Dostava na vrata, mogućnost plaćanja karticama i gotovinom te velik izbor proizvoda s redovitim akcijama kao i u trgovinama sve je što im je potrebno. 

– Konzum internet prodavaonica u ponudi ima više od 20.000 artikala. Trenutačno Konzum internet prodavaonica broji 30.000 korisnika, a brojka je u porastu – zadovoljni su u Konzumu. 

Mercatorova internetska trgovina bilježi rast broja kupaca u prosjeku od 10 posto. 

– Cijene u online trgovini usklađene su s cijenama u hipermarketima, a prosječan iznos pojedinačne narudžbe je oko 600 kuna – zaključuju u Mercatoru.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.