MIRIS U WARPU

Smjelo mirisati tamo gdje još nijedan parfem nije zamirisao

06.03.2009.
u 15:50
Pogledaj originalni članak

Ljubiteljima Ratova zvijezda i Zvjezdanih staza može se mnogo toga podmetnuti ako se na njih nalijepi logotip ljubljenog serijala (sjećate li se tostera Darth Vader?), ali ovo je, koliko se mi možemo sjetiti, prvi put (ako ne računamo kostim princeze Leie iz "Povratka jedija", famozni zlatni bikini) da ih se marketinški promatralo ne kao aseksualna djetinjasta bića zanesena svojom omiljenom znanstvenom fantastikom ili bajkom, već kao one koje možda i zanima da nekako privuku suprotni spol.

Tvrtka Genki Wear specijalizirana za replike nakita iz fantastičnih serijala (poput Buffyina križa i sl.) u svojoj proljetnoj kolekciji izbacit će tri mirisa za prave "trekere": dva za muškarce i jedan za žene, čiji su nazivi inspirirani originalnom serijom "Zvjezdane staze" iz šezdesetih. Ženski miris nazvan je Pon Farr, po vulkanskom ritualu parenja koji se odvija jednom u sedam godina i koji je Spocka obuzeo u epizodi "Vrijeme amoka"; namijenjen je onima koje žele svoje muškarce potpuno izludjeti "tako da podivljaju za njima"; još uvijek je u izradi, tako da se ne zna kako će pakiranje izgledati.


Foto: trekmovie.com

Muževni parfem "Tiberius" naziv je dobio po srednjem imenu kapetana Jamesa T. Kirka i, naravno, naglasak je na muževnosti. Njegov oglasni slogan je "boldly go" ("smjelo idi"), što valjda ne treba objašnjavati nikome tko je u zadnjih nekoliko desetljeća imao uključen televizor. Zahvaljujući sastojcima, "odaje prizvuk svježine i senzualnosti", zahvaljujući površinskim notama (onima koje se osjete odmah) slatkog limuna, crnog papra i cedra, te baznim notama (koje se osjete oko pola sata nakon nanošenja) tople vanilije, bijelog mošusa i sandalovine.

No, ono što je najimpresivnije je muški parfem nazvan "Red Shirt" ("Crvena majica") s reklamnim sloganom "jer sutrašnjice možda neće biti". (Kad npr. Kirk, Spock i McCoy te najčešće bezimeni treći pomoćnik iz strojarnice krenu na neku opasnu misiju u kojoj će netko poginuti, svi znamo da to neće biti nitko od glavnih likova, a taj bezimenjak koji je "predviđen za odstrel" obvezno ima crveni kostim). Njegove površinske note, ono na što će mirisati oni koji "žive svaki dan kao da im je posljednji" su zelena lavanda, bergamot i lavanda, a bazne note koža i sivi mošus.

Parfemi će se prodavati u bočicama od 100 mililitara po cijeni od 30 do 40 dolara (između 175 i 230 kuna), ovisno o maloprodajnom mjestu, a u prodaji bi se trebali naći u travnju. Baš nas zanima hoće li se na najvećoj hrvatskoj ZF konvenciji, SferaKonu, koji se održava krajem travnja, već moći u prolazu osjetiti miris "slatkog limuna, crnog papra i cedra, tople vanilije, bijelog mošusa i sandalovine"...

britanski mediji pišu

Raspada li se kraljevska obitelj? Problemi u odnosima se nižu, a teške dijagnoze omiljenih članova brinu fanove

Dvoje ljudi vodi tešku borbu, a u javnosti su uvijek nasmijani i dobro raspoloženi. Mašu svojim obožavateljima jednako kao što su im mahali kada su pucali od zdravlja i na stolu su im bila samo najfinija jela u najskupljim porculanskim tanjurima. Takvom životu sada se mogu samo nadati, a nadaju se i njihovi fanovi koji budno prate svaki njihov korak i zamišljaju kako bi im život bio bolji da su se rodili pod malo sretnijom zvijezdom. No barem je na ovom primjeru vidljivo da je ta sretnija zvijezda samo privid, a može nam biti i lekcija da uživamo u onom što imamo, ponajviše ako smo zdravi.

Pogledajte na vecernji.hr