pilot projekt

Šibenik postao prvi dalmatinski grad sa sustavom javnih bicikala

Foto: Duško Jaramaz/Pixsell
nextbike šibenik
Foto: Duško Jaramaz/Pixsell
nextbike šibenik
Foto: Duško Jaramaz/Pixsell
nextbike šibenik
Foto: Duško Jaramaz/Pixsell
nextbike šibenik
Foto: Duško Jaramaz/Pixsell
nextbike šibenik
Foto: Duško Jaramaz/Pixsell
nextbike šibenik
Foto: Duško Jaramaz/Pixsell
nextbike šibenik
01.08.2014.
u 10:34
Nakon Zagreba, Šibenik se upustio u ovaj pilot-projekt koji u mnogim europskim metropolama živi uspješno
Pogledaj originalni članak

Šibenik je puštanjem u rad Nextbikea postao prvi dalmatinski grad u kojem je pokrenut sustav javnih bicikala.

Nakon Zagreba, Šibenik se upustio u ovaj pilot-projekt koji u mnogim europskim metropolama živi uspješno.

Stanice za najam javnih bicikala nalazit će se na lokacijama Gat Krka, Plaža Banj, trgovački centar Dalmare i turističko naselje Solaris. Ukupno će biti raspoloživo 38 gradskih bicikala sa 3 ili 8 brzina i 2 električna bicikla.

Riječ je o sustavu koji se zasniva na ekonomski i ekološki održivom sustavu mobilnosti koji pomaže u smanjenju prometnih gužvi, rješavanju problema parkiranja, pridonosi zaštiti okoliša, obogaćuje turističku ponudu, pozicionira Šibenik kao poželjnu cikloturističku destinaciju, produljuje sezonu i općenito utječe na poboljšanje kvalitete života u gradu.

>>Još jednostavniji najam javnih bicikala u Zagrebu

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pozornosti?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

DZ
dzeronimo
07:28 01.08.2014.

Gospodin je, dakle, svom privatnome d.o.o.-u dao ime 'Sustav javnih bicikala'. Racuna na prestiz projekta jer se bicikli na taj nacin voze u puno gradova Evrope. Bicikli su mu dobar izvor prihoda jer na njih postavlja reklame za Vip, Privrednu banku itd. Medjutim, u Zg se bicikli i ne voze tako dobro kako je mislio a ako se ne voze, nisu ni zanimljivi za reklame. Pa nema zarade. Pa je sada gospodin u Zg cijenu dnevnog najma spustio na nevjerovatnih 45 kn, za 24- satno koristenje bicikla! nebi li se vise njegovih bicikala vidjelo po cestama. Plus isplacuje proviziju recepcionerima od 20 % , znaci 45-9= 36 kn za rent a bike 24 sata!!! Gospodinu su zanimljivi novci od reklama, da bi njih bilo bicikli trebaju biti vidjeni po cestama, a konkurencija? Mali rent a bike obrti, pioniri Zagrebackog turizma, stavljaju kluc u bravu jer je 45 kn/ dan najma nesto cemu se ne moze konkurirati, a Vip ne zanimaju...

Avatar Getrib
Getrib
18:27 09.08.2014.

Bilo je takvih pokušaja i u drugim gradovima, ali bicikli su nestali prije nego napisi u medijima o takvim genijalnim projektima.

Avatar Getrib
Getrib
18:33 09.08.2014.

Iznajmljivanje bicikla je nešto drugo i nema veze s javnim biciklima koji bi se nakon besplatne upotrebe trebali vratiti.