Brazilski brend Colcci itekako zna kako prodati svoje luksuzne traperice (neke čak imaju i kristaliće po sebi) uz pomoć najzvučnijih imena. Kako bi postali prepoznatljivi u svijetu, prošle su godine unajmili \"ljubavni par\" Alessandru Ambrosio i Ashtona Kutchera, a ovogodišnju proljetnu sezonu njihova je ambasadorica bila sunarodnjakinja Gisele Bundchen.
Ovo ljeto njezinu je poziciju preuzela još jedna vrlo uspješna manekenka, Victorijina anđelica Candice Swanepoel koja je iz mjeseca u mjesec sve zaposlenija. Na krevetu prekrivenom hrpom zlatnih šljokica prelijepu Južnoafrikanku u trapericama iz nove kolekcije, koja će ovog mjeseca stići u trgovine, snimio je Fabio Bartlet. No kakva bi to kampanja za traperice bila kad i Colcci ne bi iskoristio najefektniji način reklamiranja traperica (poput Versacea, Replaya, Armanija...) - u toplesu.
Primjećuje li itko uopće traperice kada ih reklamira anđeo u toplesu
FOTO Zagrljaji i poljupci na crvenom tepihu, a iza kamere eksplozivno: Meloni pritisnula Zelenskog
Italija podržava američku žurbu u pregovorima, Melonijin stožer smatra da je Zelenski oslabljen istragama o korupciji u njegovoj vladi, a uloga talijanske vlade, kako premijerka ponavlja, jest postići pravedan i trajan mirovni plan, ali pod američkim, a ne europskim vodstvom
FOTO Ovo je 'novi dom' bivše ministrice Gabrijele Žalac
Žalac je pravomoćno osuđena na zatvorsku kaznu od dvije godine zbog afere Softver
Ovi horoskopski znakovi bit će 'glavni likovi' 2026. godine — astrologinja otkriva tko ulazi u eru velikih preokreta
Najveći hit u Hrvatskoj: ovaj uređaj traže svi, a potražnja je porasla za čak 145 %, znamo i zašto!
Intervju s Katom Pavlović, direktoricom Zepter Hrvatska o Therapy Air iOn
Umjetna inteligencija sada predviđa mraz, bolesti i kvarove, a ovaj alat bi mogao provjeriti sve
Naslov za ovakvu fotografiju bi trebao biti plavuša reklamira traperice s mrtvačkom glavom u djelomičnom radnom odijelu.