Schwarzkopf Cro A Porter

Povratak korijenima: Bijela boja, svila i i naizgled jednostavni krojevi u kolekciji Waris

Foto: Jakov Baričić
Waris kolekcija
Foto: Jakov Baričić
Waris kolekcija
Foto: Jakov Baričić
Waris kolekcija
Foto: Jakov Baričić
Waris kolekcija
Foto: Jakov Baričić
Waris kolekcija
Foto: Jakov Baričić
Waris kolekcija
Foto: Jakov Baričić
Waris kolekcija
Foto: Jakov Baričić
Waris kolekcija
Foto: Jakov Baričić
Waris kolekcija
Foto: Jakov Baričić
Waris kolekcija
14.05.2014.
u 10:17
Kolekcija objedinjuje sedamnaest modela i jednu ideju o urbanoj, samosvjesnoj i hrabroj ženi. Upravo sam zato kolekciju nazvao 'Waris' prema istoimenoj autorici knjige Pustinjski cvijet“- izjavio je mladi dizajner Manuel Maligec.
Pogledaj originalni članak

Nastavno na vrlo uspješnu prethodnu kampanju, poznati dizajner Manuel Maligec ponovno udružuje snage s fotografom Jakovom Baričićem i lansira kampanju za kolekciju 'Waris' predstavljenu na ovosezonskom Schwarzkopf Cro A Porter-u.

Ono što Robert Mapplethorpe predstavlja ranih 70-tih, sve novo, avangardno i hrabro u izričaju, Manuel nastoji asimilirati u svojoj kolekciji.

„Nadovezujući se na svoju prvu kolekciju lišenu detalja i ukrasa s jasno vidljivom strukturom materijala inspiraciju pronalazim u fotografiji Roberta Mapplethorpea koja je isto tako snažna u svojoj jednostavnosti, minimalizmu i negaciji boja. Kolekcija objedinjuje sedamnaest modela i jednu ideju o urbanoj, samosvjesnoj i hrabroj ženi. Upravo sam zato kolekciju nazvao 'Waris' prema istoimenoj autorici knjige Pustinjski cvijet“- izjavio je mladi dizajner.

Foto: Jakov Baričić

Foto: Jakov Baričić

Najiščekivaniju ovosezonsku kolekciju karakterizira povratak iskonskoj bijeloj neboji, materijali uglavnom bazirani na svili, te naizgled jednostavni krojevi, zapravo vrlo složeni u svojoj konstrukciji.

Ručno izrađeno kožno remenje izradio je brend Nino Edolini. Radi se o dizajnerskom dvojcu koji je znanje stekao radom za G-Star, a na ove prostore donose patent obrade kože 3D tehnikom bez vidljivih šavova, te posebno tretiranje bojom korištenom za tetoviranje.

Foto: Jakov Baričić

Foto: Jakov Baričić

Kampanja je snimljena na neuobičajenoj lokaciji, samoposlužnoj praonici rublja Veš4Keš. Ovo zapravo vrlo uobičajeno mjesto, za kojim imamo svakodnevnu potrebu poslužilo je kao ironija na strah od nošenja „nenosive“ odjeće bez posebnog povoda.

Dizajner poručuje kako je sva odjeća nosiva ako imamo stav i dovoljno hrabrosti, bez obzira na situaciju: „Izričito se protivim konceptu odijevanja zbog drugih. Žena se ne odijeva kako bi nekog zavela ili privukla pažnju. Čini to samo i isključivo radi sebe.“

Zaštitno lice kolekcije je mlada nada hrvatskog modelinga Anja Polić.

Foto: Jakov Baričić

Foto: Jakov Baričić

>>Završnica Dreft Fashion Weeka ostavila bez daha. Sve su pratile i Severina, Monika Mamić, Lejla Filipović...

>>Pogledajte zašto je Tina Katanić zaustavljala Zagrepčane u centru grada

britanski mediji pišu

Raspada li se kraljevska obitelj? Problemi u odnosima se nižu, a teške dijagnoze omiljenih članova brinu fanove

Dvoje ljudi vodi tešku borbu, a u javnosti su uvijek nasmijani i dobro raspoloženi. Mašu svojim obožavateljima jednako kao što su im mahali kada su pucali od zdravlja i na stolu su im bila samo najfinija jela u najskupljim porculanskim tanjurima. Takvom životu sada se mogu samo nadati, a nadaju se i njihovi fanovi koji budno prate svaki njihov korak i zamišljaju kako bi im život bio bolji da su se rodili pod malo sretnijom zvijezdom. No barem je na ovom primjeru vidljivo da je ta sretnija zvijezda samo privid, a može nam biti i lekcija da uživamo u onom što imamo, ponajviše ako smo zdravi.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.