PROMO

NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom

Foto: Promo
NESCAFÉ Gold
Foto: Promo
NESCAFÉ Gold
23.04.2018.
u 16:26
Odrasle osobe u odnosu na srednjoškolske dane danas imaju manji krug prijatelja i bliskih ljudi, ali više poznanika
Pogledaj originalni članak

Tvrtka Nestlé na tržište je lansirala novu NESCAFÉ Gold instant kavu s unaprijeđenom recepturom. NESCAFÉ Gold mješavina je instant kave dobivene od najfinijih zrna Arabice, a koja od sada ima i dodatak prženih zrna kave, mljevenih 10 puta finije kako bi potpuno oslobodili arome iz zrna.

Kava je danas dio svakodnevice, a izraz ,,Idemo na kavu.'' postao je sinonim za druženje. Više od 80 godina NESCAFÉ inspirira kavoljupce i s njima je u onim trenutcima koji su im važni. Obzirom da se kava vrlo često pije u društvu bliskih osoba, kompanija Nestlé je povodom lansiranja novog proizvoda u Hrvatskoj na vlastitim društvenim mrežama provela istraživanje na temu međusobnih odnosa.

Foto: Promo
NESCAFÉ Gold
Podaci su pokazali kako čak 73% ispitanika smatra da danas ima manji krug prijatelja i bliskih osoba u odnosu na srednjoškolske dane, ali više poznanika. 44% ispitanika odgovorilo je da su im najbliže osobe u životu prijatelji, a 19% smatra da su to brat ili sestra. 46% osoba smatra da brzi tempo života utječe na udaljavanje bliskih ljudi, a 45% smatra da je riječ o razilaženju životnih puteva, vrijednosti i stavova.

Značajan je i podatak da je 69% osoba izjavilo kako ima nekoga s kime su bili bliski, ali nisu više s tom osobom u kontaktu te žale zbog toga. Iako su prekinuli odnos, 39% ih se ne bi javilo osobi s kojom su izgubili kontakt, a 26% bi se javilo i pokušalo obnoviti odnos.

,,Prema nekim podacima, za vrijeme života osoba u prosjeku dođe u susret s 80.000 ljudi, a samo s njih 190 održi neku vrstu komunikacije. Također, znanstveno je dokazano kako nas dobri međuljudski odnosi održavaju zdravijima i sretnijima. Kako bi uvijek bio dio trenutaka koji vrijede, NESCAFÉ će i dalje nastavljati unaprjeđivati recepture svojih proizvoda i razveseljavati ljubitelje kave s inovacijama.'' – izjavila je Aleksandra Zlatanovski, Brand Manager, Nestlé Adriatic

NESCAFÉ je najpoznatija instant kava na svijetu, a čijih se šalica dnevno u svijetu popije 475 milijuna, odnosno 5.500 svake sekunde.

Vrijeme je da pozovete blisku osobu na kavu. #OstaniBlizu

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pozornosti?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr