Otpor krizi

I Karlovačka pivovara u borbi za potrošače, stiže Next

Foto: Arhiva Vl-a
I Karlovačka pivovara u borbi za potrošače, stiže Next
17.06.2010.
u 15:46
Prva trojka na pivarskom tržištu u ovoj godini računa i na rast udjela. Ipak, očekuje se da će dodatno ozbiljno pogoršanje ekonomske situacije znatno utjecati na poslovanje hrvatske pivarske industrije u 2010.
Pogledaj originalni članak

Vodeći pivari na hrvatskom tržištu, ponukani padom prodaje od pet posto u prvom tromjesečju 2010., počinju, čini se, pravi mali rat za potrošače. Zagrebačka pivovara koja posluje u sastavu grupacije StarBev CVC Capital Partnersa, ovih je dana, naime, počela licenciranu proizvodnju i distribuciju češkog Staropramena, a samo je pitanje dana kada će lansirati i drugo ljetno iznenađenje - prvo hrvatsko pšenično pivo. Carlsberg Croatia u Hrvatskoj je pak pokrenuo trend proizvodnje cidera - posebne kategorije alkoholnih pića dobivene fermentacijom soka od jabuke ili kruške. U Carlsbergovu slučaju to je cider od jabuke Somersby, a sve to, naravno, ne može proći ni bez Karlovačke pivovare, koja se ovih dana hvali prvim hrvatskim ljetnim pivom Karlovačko Next.

Novo pivo bit će distribuirano u ograničenim količinama na obali i u većim gradovima u Hrvatskoj i to isključivo u kafićima, restoranima i klubovima, tvrde u Karlovačkoj pivovari, koja trenutačno između Zagrebačke pivovare i Carlsberga drži zlatnu sredinu - drugu poziciju na pivskom tržištu u Hrvatskoj.

Nakon pada potrošnje, koji je nastavljen i u drugom tromjesečju 2010., bitka za potrošače tako se očito zahuktava. Situacija bi, tvrde pivari, bila bitno bolja da se Hrvatska plasirala na SP u nogometu, a ni vremenski im uvjeti ne idu baš na idu naruku.

S obzirom na stanje u nekim drugim pivovarama, prva trojka u ovoj godini računa i na rast udjela na hrvatskom tržištu. Ipak, očekuje se da će dodatno ozbiljno pogoršanje ekonomske situacije, smanjenje prosječne plaće, standarda i osobne potrošnje te pad tržišta znatno utjecati na poslovanje hrvatske pivarske industrije u 2010.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.