Foto: Promo Hrabri telefon odgovorio na 200 tisuća poziva

Hrabri telefon odgovorio na 200 tisuća poziva

13. 10. 2017. u 11:30
Dva desetljeća pomoći i podrške djeci, mladima i roditeljima

Hrabri telefon osnovan je 1997. godine kao nevladina i neprofitna organizacija s ciljem pružanja direktne pomoći i podrške zlostavljanoj i zanemarenoj djeci i njihovim obiteljima. Hrabri telefon najviše je prepoznat po savjetodavnim linijama. Djeca pozivaju savjetodavnu liniju na broj 116 111 najčešće zbog nasilja, poteškoća u obitelji i odnosa s roditeljima, vršnjačkog nasilja i emocionalnih teškoća, dok roditelji pozivaju Hrabri telefon za mame i tate na 0800 0800 ponajviše zbog obiteljskih odnosa, odgoja i razvoda braka. Tijekom 20 godina, zaprimljeno je više od 200 tisuća poziva.

U 20 godina rada Hrabrog telefona uključilo se više od 800 volontera u više od 15 različitih programa i projekata. Djelatnost savjetovanja se s vremenom se proširila i na druge programe, poput e-savjetovanja (putem e-maila, chata, Facebooka, foruma), Dječje kuće Borovje - programa prevencije neprihvatljivog ponašanja djece, Savjetovališta za djecu i roditelje Snaga obitelji, te projekata Zagrlimo sve - osnaživanje djece u dječjim domovima, Hrabri čuvari - prevencija nasilja putem interneta te Poticanje volonterstva.

Volonteri predstavljaju veliku snagu Hrabrog telefona. Oni donose entuzijazam i empatiju, a omogućuju pružanje podrške djeci, mladima i roditeljima te Hrabri telefon i volonterima omogućuje edukaciju, superviziju i stručno iskustvo koje je nezamjenjivo u njihovom profesionalnom i osobnom razvoju. Osim programa koji se kontinuirano provode, Hrabri telefon godišnje sudjeluje u više nacionalnih i europskih projekata usmjerenih na jačanje lokalne i regionalne stručne zajednice u području.

U prvih 20 godina rada Hrabrog telefona ostvareni su brojni uspjesi te je rad Udruge prepoznat u hrvatskom društvu. Tako je prema istraživanju Academy for Educational Development (AED) u 2006. godini o stavovima javnosti o radu nevladinih organizacija, Hrabri telefon bio druga udruga po prepoznatljivosti u javnosti, dok prema rezultatima BECAN istraživanja iz 2012. godine čak 91,3 posto djece u Hrvatskoj zna za Hrabri telefon.

Hrabri telefon jedan je od osnivača međunarodne mreže dječjih savjetodavnih linija Child Helpline International (CHI) koja danas broji više od 180 članova u više od 140 zemalja, a među uspjehe svakako treba ubrojiti i činjenicu kako je Dječja kuće Borovje uvrštena u standard dobre prakse između 14 modela programa u publikaciji Standardi programa prevencije poremećaja u ponašanju djece i mladih, kao i da je Školica za roditelje predstavljena kao primjer dobre prakse na Sedmoj konferenciji socijalnih radnika.

Hrabri telefon svoje usluge nastoji učiniti dostupnim djeci, mladima i roditeljima, zbog čega su sve aktivnosti i usluge za njih besplatne, a Udruga se financira putem natječaja iz donacija resornih ministarstava, Grada Zagreba te podrškom poslovnog sektora. Ne čudi stoga kako je 2017. godine volonterski oskar došao upravo u ruke volontera savjetodavne linije Hrabrog telefona.

SADRŽAJ OMOGUĆIO HEP

Kviz
Jesi li rođeni poduzetnik ili radije radiš kako ti drugi kažu?
pogledajte na vecernji.hr
Vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice vecernji.hr kliknite na "Slažem se".