PROMO

Do 2022. Lidlov kakao, čaj i kava iz održivih izvora

Do 2022. Lidlov kakao, čaj i kava iz održivih izvora
25.03.2019.
u 11:15
Službeno stajalište o nabavi sirovina kakaa, kave i čaja prema načelima održivosti poslovanja u privatnoj robnoj marci
Pogledaj originalni članak

Trgovački lanac Lidl Hrvatska izdao je još jedno službeno stajalište, i to o nabavi sirovina kave, čaja i kakaa po principu održivosti poslovanja u privatnoj robnoj marci. Lidl Hrvatska želi omogućiti svojim kupcima što veću mogućnost praćenja sljedivosti proizvoda, kako bi potrošači mogli informirano odlučivati o procesu kupnje. Lidl neprestano osluškuje potrebe potrošača i aktivno djeluje na njihovom ostvarenju. Upravo zato se obvezao na konkretne akcije u segmentu kakaa, kave i čaja – osigurati svojim proizvodima certifikate Fairtrade, Fairtrade Kakao program, Rainforest alliance, EU/BIO, UTZ i UEBT najkasnije do 2022. godine.

KAKAO

Lidl planira postati tržišni lider po pitanju plasmana proizvoda pod privatnom robnom markom dobivenih na principu održivosti poslovanja. Strateški cilj je 50% sirovine kakaa u asortimanu konditorskih proizvoda i hlađenih kolača nacionalnog ili regionalnog podrijetla pod privatnom robnom markom certificirati UTZ oznakom do kraja 2020. godine. Također, Lidl zaključno s 2022. godinom planira certificirati 100% sirovine kakaa u asortimanu pod privatnom robnom markom oznakama Fairtrade, Rainforest Alliance, BIO ili UTZ oznakom.

KAVA

Slično kao i na proizvodima koji u svom sastavu imaju sirovinu kakaa, Lidl postepeno širi i ponudu kave s Fairtrade, UTZ, BIO ili Rainforest Alliance certifikacijom. Sljedeći korak je osigurati da udio certificirane kave u asortimanu pod privatnom robnom markom iznosi minimalno 50% do kraja 2022. godine.

ČAJ

Kada je riječ o asortimanu čaja, Lidl Hrvatska u svojoj ponudi pod privatnom robnom markom čajeva ima raznolike proizvode s BIO, Rainforest Alliance, UTZ ili UEBT certifikacijom, a cilj je da se do kraja 2022. godine osigura 100% certificirana sirovina na asortimanu zelenog, crnog i rooibos čaja. Iste godine Lidl planira osigurati i 50% certificiranu sirovinu na asortimanu biljnog i voćnog čaja. Navedeni proizvodi moraju biti certificirani Fairtrade, Rainforest Alliance BIO ili UEBT/UTZ oznakom podrijetla kao jamstvom kvalitete i održivih metoda uzgoja.

ODRŽIVO POSLOVANJE

Lidl Hrvatska aktivno podržava savjesno upravljanje resursima, sprječavanje nepotrebnih sječa šuma i dobivanje sirovina poput celuloze, kave, čaja te kakaa iz održivih izvora, ali i kontinuirano traži alternative već rizične sirovine poput palminog ulja.

Lidl Hrvatska je od travnja 2017. do danas objavio službena stajališta o različitim segmentima svoga asortimana, a sve u cilju održivosti i unaprjeđenja poslovanja. Informacije o svim službenim stajalištima Lidla Hrvatska možete pronaći ovdje.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr