Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija) Burberry
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija) Burberry
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija) Burberry
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija) Burberry
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija) Burberry
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija) Burberry
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija) Burberry

Britanski brend Burberry donio tešku odluku: Više neće spaljivati svoju odjeću

06. 09. 2018. u 09:47 1
Britanska modna kuća uništila je prošle godine neprodanu odjeću, modne dodatke i parfeme u vrijednosti od 28,6 milijuna funti, a sve kako bi zaštitila svoj brend. Ukupna vrijednost uništenih proizvoda Burberrya u proteklih pet godina tako se popela na više od 90 milijuna funti.

Britanska luksuzna modna marka Burberry objavila je da više neće spaljivati milijune funti vrijednu neprodanu robu, ni koristiti pravo krzno u svojim kolekcijama, reagirajući tako na kritike u javnosti.

ups... VIDEO Top 10 padova na modnim pistama

Ta modna marka, koja se sprema proizvesti svoju prvu kolekciju pod paskom novog modnog dizajnera Riccarda Tiscija, objavila je da želi postati društveno i ekološki odgovornija nakon što je priznala da je prošle godine spalila 28,6 milijuna funti vrijednu robu.

Kompanija je poručila i da će pratiti ostale luksuzne modne marke poput Versacea, Guccija i pionirku u području etične mode Stellu McCartney, te više neće koristiti pravo krzno u svojim proizvodima, poput zečjeg, lisičjeg, kuninog ili azijskog rakuna.

Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija) Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija) Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija) Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija) Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija) Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija) Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)

„Suvremeni luksuz znači biti socijalno i ekološki odgovoran. To je temeljno uvjerenje kod nas u Burberryju i ključno za naš dugoročni uspjeh”, poručio je izvršni direktor kompanije Marco Gobbeti.

u 49. godini Vlatka Pokos postala manekenka: Za sve postoji prvi put!

Ta britanska modna kuća uništila je prošle godine neprodanu odjeću, modne dodatke i parfeme u vrijednosti od 28,6 milijuna funti, a sve kako bi zaštitila svoj brend. Ukupna vrijednost uništenih proizvoda Burberrya u proteklih pet godina tako se popela na više od 90 milijuna funti.

Uništavanje proizvoda ta je kompanija opravdala time da se štiti od krađe ili prodaje po nižoj vrijednosti.

Ekološki aktivisti ljutito su tada reagirali na te vijesti, ustvrdivši da unatoč visokim cijenama proizvoda, Burberry ne pokazuje poštovanje ni prema njima niti prema teškom radu i resursima koji su potrebni za njihovu izradu.

pogledajte na vecernji.hr
  • 11:39 6. rujna 2018.

    Pitanje je koliko je to uvjetovano uvjerenjem a koliko trzisnim uvjetima.

Komentirajte
Vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice vecernji.hr kliknite na "Slažem se".