Igre: Cosi fan tutte

Opera se vratila u Dubrovnik mlada, razigrana i vrlo seksi

Foto: arhiv IGRE
Opera se vratila u Dubrovnik mlada, razigrana i vrlo seksi
12.07.2013.
u 15:22
U vokalnom je majstorstvu prednjačila bugarska sopranistica Cvetana Bandalovska, uz odlično sekundiranje Talijanke Kamelije Kader, te uz vrlo poticajne partnere, tenora Nicolasa Darmaniana te našeg obećavajućeg baritona Matiju Meića
Pogledaj originalni članak

Dva zaručnička para iz neke svevremenske \"zlatne mladeži\" postaju ljubavni kriš-kraš četverokut kada Ferrando i Guglielmo za okladu iskušavaju vjernost sestara Fiordiligi i Dorabelle. Pokreću ih iskusni i životni likovi pokretača spletke Don Alfonsa i služavke Despine uz priladno luckastu i genijalnu Mozartovu glazbu. Vrlo zahtjevno i standarno djelo opernih kuća, a opet na granici komornosti, Cosi fan tutte savršeno je odabrana za prvi glazbeni program ovogodišnjih Igara.

Don Alfonso čitavog projekta bio je Mišo Mihočević kao začetnik međunarodne koprodukcije koja je u četvrtak imala premijeru u parku Umjetničke škole. U režiji Sally Burgess, a zahvaljujući i odličnom odabiru izvođača, vrlo spretno i efektno izvedenoj sceni Charlesa Phua te sjajnim kostimima Matije Vuice, opera se u Dubrovnik vratila mlada, razigrana te vrlo seksi u kombinaciji zavodljivosti i nedužne naivnosti. Nitko nije besposlen na sceni, pogotovo ne sjajan ansambl mladih glumaca-statista koji postane još čudesniji kada propjeva kao sjajan zbor. U scenskoj izvedbi itekako se osjetilo veliko iskustvo asistenta režije Roberta Boškovića u žanru mjuzikla.

Na vjetrovitoj taraci vertikala partiture znala se zanjihati, bilo je tu i tamo hvatanja ritma, a upravo takva vježba brzine reagiranja, pokretljivosti i živosti u svirci bila je kao naručena za Dubrovački simfonijski orkestar pod vodstvom Olivera Gilmoura. Ipak, u većini brojeva sve je bilo na svom mjestu, a vokalni su ansambli redom predstavljali čisto uživanje i protagonista i nas slušatelja.

U vokalnom je majstorstvu prednjačila bugarska sopranistica Cvetana Bandalovska kao Fiordiligi, uz odlično sekundiranje Talijanke Kamelije Kader kao Dorabelle, te uz vrlo poticajne partnere, u tenora iz engleske škole Nicolasa Darmaniana u ulozi Ferranda te našeg obećavajućeg baritona Matiju Meića koji je vrlo sigurno i impresivno debitirao u ulozi Guglielma. Norvežanka Ingrid Vetlesen bila je baš kako treba vrckasta Despina, a neprocjenjiv doprinos čitavoj predstavi dali su iskustvo, moćan glas i veliki dar za komiku Giorgia Suriana u ulozi Don Alfonsa.

U narednim predstavama 13., 14. i 15. srpnja, uz izmjene solista među kojima je Nikolina Pinko u ulozi Fiordiligi, predstava može postajati samo još bolja i bolja.

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.