Kolumna

Mamma Mia! Renati Sabljak i 100 Donna premalo za nagradu

Foto: PR FOTO
renata sabljak
Foto: PR FOTO
renata sabljak
Foto: PR FOTO
renata sabljak
Foto: PR FOTO
renata sabljak
Foto: PR FOTO
renata sabljak
Foto: PR FOTO
renata sabljak
Foto: PR FOTO
renata sabljak
16.05.2016.
u 17:52
Očito naši gradski političari ne idu u kazalište. A ako idu, nemaju kriterije.
Pogledaj originalni članak

Ako je neka kazališna predstava obilježila proteklu godinu u Zagrebu, onda je to „Mamma Mia“ Zagrebačkog gradskog kazališta Komedija. Taj je mjuzikl s hitovima grupe ABBA do sada pogledalo 55.000 gledatelja, a živimo u vremenima kada nije nimalo lako napuniti kazalište.

Očito je bivši ravnatelj Komedije Niko Pavlović ovom predstavom dobro odmjerio što to publiku interesira od kazališta koje je specijalizirano i za mjuzikl. Komedijina „Mamma Mia“, koju je režirao Igor Barberić, a dirigent je Dinko Appelt, s time da je glumac Dražen Bratulić preveo i prilagodio tekst i songove, gostovala je u Osijeku, Opatiji, Puli, Varaždinu i Mostaru. Lista čekanja na mjuzikl „Mamma Mia“ je poduža, na njoj je 20.000 ljudi. Komedija ima prava na izvođenje ovog mjuzikla do kraja sljedeće sezone, stoga je dovoljno vremena da svi zainteresirani vide ovu izvedbu ako se nađe i neki veći prostor od onoga što ga ima kazalište s Kaptola, skučeno na maloj pozornici.

Ove subote hit predstava zagrebačke Komedije obilježila je i stotu izvedbu. Dakle stotinu izvedbi u manje od godinu dana, budući da je premijera bila 18. lipnja prošle godine, podatak je iznimno rijedak u današnjem hrvatskom kazalištu. Iza svih ovih podataka, koji moraju razveseliti i zagrebačku gradsku upravu, stoji jedno jedino ime – pjevačice i glumice Renate Sabljak koja u predstavi glumi Donnu Sheridan. Na početku rada na predstavi bilo je zamišljeno da tu ulogu igra (i pjeva) u alternaciji, ali sudbina je odlučila da će svih stotinu predstava Renata Sabljak iznijeti na vlastitim plećima, što je slučaj bez presedana u hrvatskim umjetničkim prilikama. Svi znaju da se Renata Sabljak ne zna štedjeti.

Da doslovno izgara na sceni. Na svakom nastupu. I svi znaju da je ona pravi dragulj kazališta Komedija i to dragulj koji se sam izbrusio. Meni je jedna od njezinih najboljih uloga, a bilo ih je ovih godina dosta, impresivni nastup u mjuziklu „Aida“ Eltona Johna i to u naslovnoj ulozi Aide.

I zbog svega toga doista mi nije jasno kako to da Renata Sabljak, koja je u jedanaest mjeseci stotinu puta stala pred publiku u mjuziklu „Mamma Mia“, nije za tu ulogu nagrađena Nagradom grada Zagreba? Nije mi jasno kako to da nitko od onih koji dodjeljuju tu prestižnu nagradu (ali i financijski lukrativnu jer iznosi 50.000 kuna) nije zamijetio da je proteklu kazališnu godinu u Zagrebu obilježila baš ta umjetnica krhke pojave, ali s moćnim glasom koji se ne zaboravlja i kakvog u Komediji nije bilo od legendarne Sande Langerholz Miladinov. Očito naši gradski političari ne idu u kazalište. A ako idu, nemaju kriterije.

Pa im je umjetnost velike Renate Sabljak promakla. Ali na sreću, ta umjetnost nije promakla publici koja upravo zbog Renate hodočasti na Kaptol da bi slušala hitove grupe ABBA u izvedbama boljim i od originala.

>>Renati Sabljak nagrada Kazališta Komedija za najbolje umjetničko ostvarenje u 2015. godini

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pažnje?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.