VOZILI SMO

Chevrolet Cruze - mala cestovna krstarica

07.04.2009.
u 15:42
Pogledaj originalni članak

Dobro, nije baš prava cestovna krstarica kako mu ime govori, ali novi Chevrolet Cruze, barem na prvu loptu, doima se kao vrlo dobar automobil. Za početak dobro izgleda, posve drugačije od prethodnika Lacettija. Jednostavne linije, mišićava figura i zaobljena linija krova prvom Chevroletovu modelu u potpunosti dizajniranom po ukusu europskih kupaca daju izgled kupea, iako je riječ o udobnoj i funkcionalnoj četverovratnoj obiteljskoj limuzini.

Golema maska hladnjaka pojačava sportski dojam i s nikad većom zlatnom Chevy “leptir mašnom”, kao da poručuje da ovo nije korejski automobil. Po dizajnu uistinu nije. Izgled Cruzea smjernica je za sve Chevroletove buduće modele kao što će i nova platforma nazvana “delta”, na kojoj je automobil nastao biti podloga za novu Opel Astru.

Oštre linije vanjštine vješto su prenesene i u unutrašnjost. Sve je skladno i pregledno, a materijali i razina završne obrade doimaju se daleko iznad dosadašnje Chevroletove kvalitete. Vozačka pozicija je odlična, sjedala udobna, a i upravljivost je na zavojitim cestama u okolici lučkog i bankarskog španjolskog grada Santandera - gdje smo ga imali prilike voziti - bila zadovoljavajuća.

Mjesta na prednjim sjedalima, kao i na stražnjoj klupi, ima dovoljno, a prtljažnik od 450 litara manji je od najvećeg konkurenta na našem tržištu, Škode Octavije Tour, ali veći od većine mogućih takmaca u kompaktnoj klasi. Najveći adut Cruzea, pogotovo u ovo krizno doba, njegova je cijena. Početni model sa 1,6-litarskim motorom i serijskim ABS-om, četiri zračna jastuka i električnim paketom stajat će 89.698 kuna. Za provjeru motora i mjenjača trebat će pričekati nešto duže druženje s Cruzeom kada u svibnju stigne u Hrvatsku, a već na kratkoj vožnji osvojio nas je 2.0-litarski turbodizelski motor s kojim zaista imate osjećaj da se vozite u maloj cestovnoj krstarici.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr