ISTRAŽIVANJE

Zvijezda sa čak 4 branda među TOP 15 brandova u Hrvatskoj

Foto: Promo
Zvijezda sa čak 4 branda među TOP 15 brandova u Hrvatskoj
19.09.2017.
u 15:49
Ulje, majoneza, margarin i nenadmazivi Margo najsnažniji brandovi u svojim kategorijama
Pogledaj originalni članak

Zvijezdino ulje, majoneza, tvrdi margarin i Margo među najsnažnijim su brandovima u Hrvatskoj, pokazalo je istraživanje nezavisne agencije Ipsos Puls – Brand Score.

Zvijezdini brandovi nalaze se među TOP 15 brendova na Brand Score listi, potvrđujući da potrošači nagrađuju stoljetnu tradiciju i kvalitetu proizvoda pod okriljem Zvijezde, prve hrvatske tvornice ulja i jedinog proizvođača margarina, majoneze i proizvoda na bazi majoneze u Hrvatskoj.

„Zahvaljujući recepturi i visokokvalitetnim sirovinama, ali i osluškivanju potreba potrošača te praćenju svjetskih trendova Zvijezdini proizvodi prepoznati su u gotovo svakom kućanstvu u Hrvatskoj. O prepoznatljivosti i kvaliteti naših proizvoda govori i ovo priznanje koje nam je motiv daljnji rast i razvoj“, istaknula je Marina Knežević, direktorica marketinga i razvoja u Zvijezdi koja je lani proslavila stoljeće uspješnog poslovanja.

O kvaliteti Zvijezdinih ulja govori i nagrada Povenjak za ekstra djevičansko maslinovo ulje koje su maslinari proglasili najboljim uljem koje se može kupiti na policama trgovina, a u ponudi je još šest sedam različitih vrsta ulja: Suncokretovo ulje, Maslinovo ulje, Bućino ulje, Biljno ulje, Mediteran ulje te Omegol ulje.

Priznanje je osvojila i Zvijezdina majoneza koja povezuje sve okuse još od 1959. godine kada je prvi put proizvedena. Do danas Zvijezda ostaje jedini proizvođač majoneze i proizvoda na bazi majoneze u Hrvatskoj, a uz omiljenu delikates majonezu, potrošači rado biraju i Zvijezdine majoneze s okusom čilija i slanine, te majonezu s jogurtom i onu sa smanjenim udjelom masnoća. Za osobe koje izbjegavaju namirnice životinjskog porijekla, Zvijezda pak nudi Omegol majonezu.

Zvijezda je tržišni lider i u kategoriji margarina koji proizvodi od davne 1956. godine otkad je postao nezamjenjiva namirnica za kuhanje, pečenje, te izradu kolača i slastica.

Ovogodišnje istraživanje, kojim su obuhvaćena 1376 branda na hrvatskom tržištu unutar 69 FMCG kategorija, potvrdilo je lojalnost potrošača prema domaćim brandovima, prije svega zbog kvalitete i posebnosti proizvoda, dugogodišnje tradicije uz praćenje svjetskih trendova.

Potvrda za to i izvrsna je receptura Margo namaza koji je izbor za brz, ukusan i zdrav doručak brojnim generacijama već više od 35 godina jer pruža energiju potrebnu za savladati sve dnevne obaveze. Pun je zdravih nezasićenih masnoća i vitamina A i E koji osnažuju organizam, a odnedavno je Zvijezda potrošačima ponudila Margo namaze kojima je dodatno povećala količinu vitamina D kako bi im omogućila da praktično i ukusno zadovolje dnevnu potrebu za vitaminom sunca koji je prijeko potreban za zdrave i snažne zube i kosti.

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr