promidžbene poruke

Zbog negativne kampanje zabranili reklamu Croatia osiguranja

Autori luc, ljk
24.10.2011.
u 12:58
Ovakvu odluku Hanfa je donijela jer smatra da navedene poruke negativno, neistinito i pogrešno opisuju druge osiguratelje
Pogledaj originalni članak

Uprava Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga (Hanfa) na sjednici održanoj 20. listopada donijela je rješenje kojim se Croatia osiguranju nalaže da mora odmah prestati s objavom promidžbenih informacija u kojima se navodi: „Dok vas neki pokušavaju preveslati, mi s vama plovimo kroz život. Dok vas neki vozaju, mi s vama putujemo do cilja. Dok vam neki skupo prodaju obećanja, mi svoja ispunjavamo“.

Ovakvu odluku Hanfa je donijela jer smatra da navedene poruke negativno, neistinito i pogrešno opisuju druge osiguratelje jer iz njih proizlazi da jedino društvo Croatia osiguranje odgovorno i pošteno pruža usluge osiguranja dok ostala društva za osiguranje poslove osiguranja pružaju služeći se prevarama i lažnim obećanjima.

Hanfa smatra kako su te poruke u suprotnosti s 2. i 65. člankom Zakona o osiguranju.

Prema tim odredbama, promidžbene poruke moraju sadržavati jasne, istinite i potpune informacije koje se temelje na vjerodostojnim podacima o uspjehu i položaju društva za osiguranje na tržištu osiguranja, a ne smije sadržavati navode koji negativno, neistinito i pogrešno opisuju druge sudionike osiguravajućeg sustava.

Zbog toga će Croatia osiguranje u roku od osam dana morat dostaviti popis medija u kojima se te promidžbene informacije objavljuju. Sporna reklama emitirana je na Hrvatskoj radio televiziji te u časopisu Osiguranje.

Takva vrsta opomena do sada nije bila praksa Hanfe.

 

Praktično rješenje

Jednu grešku s novcem radi većina građana: Stručnjak za financije ima top savjet kako je uspješno izbjeći

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 34

DU
Deleted user
13:37 24.10.2011.

Istina je da je Croatia \"najbolja\", tamo sam bezbolno riješio svaki puta problem, dok je kod drugih natezanje, ali su zato i osjetno jeftiniji, no i tamo se riješi samo treba biti uporan i strpljiv. Sve u svemu, reklame jesu prenapuhane i nisu korektne jer što očekivati u hrvatskoj gdje se 50% dobiva čim trepneš. Uostalom, što dobiješ ako 10 godina ne izazoveš sudar? Povrat? Čokoladu? Ništa? Zašto nas država obvezuje da plaćamo tako velike iznose zato jer drugi krše aute kao da su igračke? Neka to bude kao fond, plaćaš osiguranje i skupljaš novce, ako se ne sudariš 10 godina imaš pravo izvaditi novce. Ovako, obična mafija podržana od strane države koja je naravno i glavni igrač/vlasnik Croatia osiguranja.

Avatar dutra
dutra
13:45 24.10.2011.

@zbuzanic Od čega bi to po tvom modelu plaćanja (i vraćanja uplaćenog) osiguravajuća kuća isplatila štetu od recimo milijun kuna?

HA
Hatikvah
13:11 24.10.2011.

Croatia Osiguranje nije Bog zna što, ali one njihove reklame nisu daleke od istine. Sve osiguravajuće kuće love u motnom u Hrvatskoj i gledaj samo na koji način izvući što više od klijenata i dati im što manje.