PIVOVARA MEDVEDGRAD

Zaposlenici postaju investitori

Foto: Robert Anić/PIXSELL
Pivovara Medvegrad
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Pivovara Medvegrad
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Pivovara Medvegrad
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Pivovara Medvegrad
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Pivovara Medvegrad
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Pivovara Medvegrad
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Pivovara Medvegrad
07.12.2017.
u 00:15
Obitelj Nauković započela je prikupljati novac za novi pogon pivovare jer onaj stari ne može proizvesti dovoljne količine piva koje voli i pije – cijela Hrvatska
Pogledaj originalni članak

Još su svježa sjećanja na uspješnu kampanju mladog hrvatskog inovatora i poduzetnika Ivana Mrvoša koji je za svoje pametne klupe pomoću platforme Funderbeam prikupio pola milijuna eura, dvostruko više od iznosa planiranog u 30 dana. Još jedna velika hrvatska priča startala je jučer na Funderbeamu. Jedna od najstarijih zagrebačkih obiteljskih tvrtki, Pivovara Medvedgrad pomoću te inovativne platforme financirat će novi pogon. Ovo je najveći poslovni pothvat obitelji Nauković otkako je prije 23 godine započela s proizvodnjom danas popularnih piva u cijeloj Hrvatskoj.

Popularni zagrebački brend

– Dogodilo se da su studenti sa sobom u svoje gradove odnijeli ljubav prema našem pivu, pa kada smo prije četiri godine počeli flaširati naše pivo, to nas je dovelo u situaciju da su nam kapaciteti nedovoljni da pokriju potražnju u cijeloj Hrvatskoj. Do kraja ove godine prodat ćemo milijun i 820 tisuća boca našeg piva, prosječni rast od 2013. kada smo počeli je 138 posto, kapaciteta za proizvodnju sve popularnijeg točenog piva uopće nemamo. U maloprodaji zajedno s našim lokalima ove godine prodat ćemo 13 tisuća hektolitara piva – kaže Ivan Nauković iz Pivovare Medvedgrad koja je jedan od najpopularnijih zagrebačkih brendova.

 

Na profilu na Facebooku ima čak 75.000 lajkova. Poznata zagrebačka pivovara jedna je od prvih neovisnih pivovara i odmah se priključila u svijetu sve popularnijem craft pokretu. Tržište tih kreativnih proizvoda do 2022. godine u Hrvatskoj, procjenjuje se, trebalo bi vrijediti 100 milijuna kuna. I zbog toga je znatno porasla potražnja za njihovim pivima, pa ni dva proširenja postojeće pivovare u zadnje tri godine nisu dovoljna i zbog toga što je Pivovara Medvedgrad vodeća u domaćem craft pivarstvu. Najbliži su joj konkurenti otprilike trostruko manji, a na tržištu su tek posljednjih nekoliko godina, otkako je i u Hrvatskoj nastupio novi val craft pivarstva. Međutim, iza svih tih činjenica nalazi se obiteljska tvrtka koja ima poseban odnos prema svojim zaposlenicima.

Foto: Robert Anić/PIXSELL
Pivovara Medvegrad
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Pivovara Medvegrad
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Pivovara Medvegrad
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Pivovara Medvegrad
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Pivovara Medvegrad
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Pivovara Medvegrad
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Pivovara Medvegrad

– Svi zaposlenici Pivovare Medvedgrad postat će investitori, želimo da se uključe i dobavljači, kupci, partneri... Medvedgrad smatra da je ovo izvrsna prilika da nakon četvrt stoljeća svi koji vole Medvedgrad i službeno postanu dio pivovare, kažu u Pivovari Medvedgrad koja je prema pivskom Tripadvisoru, Ratebeeru dva puta proglašena najboljom pivovarom u Hrvatskoj. Sama pivovara ima 35 zaposlenika.

– Tim projektom želimo postaviti i organizacijske temelje za lakši budući rast i razvoj, ali se i još više usredotočiti na kvalitetu piva, koja je glavni pokretač uspješnosti poslovanja craft pivovara. Želimo dodatno educirati zaposlenike, koji su osnova poslovnog uspjeha, te se orijentirati na nove pivske stilove kako bismo što bolje zadovoljili nadolazeće trendove u zanatskom pivarstvu – kaže Ivan Nauković. Cilj je kampanje na Funderbeamu, globalnoj platformi stvorenoj u Estoniji, na kojoj je investitorima omogućeno trgovanje ulogom pomoću tzv. blockchain tehnologije, prikupiti novac za pivovaru koja će imati kapacitet od 25.000 hektolitara, varionicu za kuhanje piva od 6000 litara i u kojoj će svi procesi biti kompjutorski vođeni.

Foto: Robert Anić/PIXSELL
Pivovara Medvegrad

– Za drugu kampanju prikupljanja novca preko platforme Funderbeam, ICF je izabrao Pivovaru Medvedgrad. Obiteljski biznis koji djeluje više od dvadeset godina, razvija nove trendove te je uvijek spreman na inovativne iskorake. Atraktivan prinos za investitore i sudjelovanje u brzo rastućem segmentu craft pivovara nadopunjuju taj projekt te ispunjavaju osnovne kriterije za uspješnost investicije. Segment malih i srednjih poduzeća trenutačno nudi najbolje mogućnosti za investitore koji su spremni sudjelovati kao suvlasnici u razvoju novih projekata – izjavio je Ratko Bajakić iz investicijske grupe ICF, vodeći investitor u Pivovaru Medvedgrad.

Žele rekord od 1,2 mil. eura

Ambicije kampanje nisu male. Rekorder je financiranja pomoću te inovativne platforme jedan japanski startup koji je uspio prikupiti 1,2 milijuna eura. U Pivovari žele srušiti taj rekord i na dobrom su putu jer je i prije službenog početka kampanje prikupljeno više od pola ciljanog iznosa od milijun eura. Uskoro bismo mogli u Hrvatskoj imati jednu od najmodernijih pivovara.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.