Širenje ponude

U najvećem trgovačkom centru u Hrvatskoj otvoreno deset novih trgovina

Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
U najvećem trgovačkom centru u Hrvatskoj otvoreno deset novih trgovina
23.09.2019.
u 22:57
Westgate Home bogatiji je za Aledo namještaj, Si studio namještaja, talijanskog keramičara Happy House, Intermod namještaj, mediSpa, J&I Dream, Bimu
Pogledaj originalni članak

Najveći trgovački centar u Hrvatskoj, Westgate Shopping City, u rujnu je otvorio deset novih trgovina.

Kako su izvijestili, Westgate Home bogatiji je za Aledo namještaj, Si studio namještaja, talijanskog keramičara Happy House, Intermod namještaj, mediSpa, J&I Dream, Bimu i - nedavno otvoreni Mobel Land koji je ovog rujna proširio svoje kapacitete na 8.500 kvadrata.

Nova otvorenja nastavak su širenja ponude Westgatea što je započelo još prošle godine.

Među novim trgovinama, ali i onim koje su otvorene u novom formatu našle su sei Dječji svijet, Babycenter, BabyLand, Idexe, škola stranih jezika Hellen Doron, Varteks, Alma Ras, Benetton.

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pozornosti?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

SA
samoborka
23:13 24.09.2019.

Nedostaje im gastro ponuda. Taj centar,koji je zapravo vrlo lijep, uredan i jako velik..iz dana u dan tone. Na ocigled. Za 90% ducana se pitam kako uopce opstaju. Problem je sto su udaljeni od Zagreba a ne daju ljudima,potencijalnim kupcima, ikakav razlog za "potegnuti" tu kilometrazu..jer sve sto nudi WG,nude i svi ostali centri koji su ljudima puno vise blizu i u samom Zagrebu. Gastro ponuda im je nula,a bez nje ne mogu racunati na privlacenje posjetitelja..Hrvat ide tamo gdje se jede i pije.